چالش سپاهان در دو هفته ابتدایی؛ میزبانی در نقش جهان؟

چالش سپاهان در دو هفته ابتدایی؛ میزبانی در نقش جهان؟

پایگاه خبری فوتبالی- علیرغم وضعیت وحشتناک چمن ورزشگاه نقش جهان، سپاهان در هفته‌های ابتدایی چاره‌ای جز برگزاری بازیهایش در این ورزشگاه نخواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، بعد از شکست سنگین سپاهان به شباب الاهلی در مرحله پلی‌اف لیگ نخبگان آسیا، ژوزه مورایس شدیدا از وضعیت چمن ورزشگاه نقش جهان گلایه کرد. گلایه‌ای که کاملا درست بود و در تصاویر تلویزیونی هم کیفیت وحشتناک چمن ورزشگاه، کاملا به چشم می‌آمد.

در شرایطی که باشگاه سپاهان امیدوار بود شرایط برگزاری بازیهای خانگی این تیم در دیگر ورزشگاه اصفهان یعنی فولادشهر مهیا شود اما با توجه به اینکه بازی تیم ملی مقابل قرقیزستان در زمین خانگی ذوب آهن برگزار خواهد شد، سپاهان در دو بازی اول خانگی‌اش، باید در نقش جهان از حریفانش میزبانی کند تا چمن ورزشگاه فولادشهر مشکلی برای میزبانی از بازی تیم ملی نداشته باشد.

سپاهان در هفته اول، میزبان چادرملو است و در هفته سوم هم باید از شمس آذر در نقش جهان میزبانی کند و به احتمال زیاد دیدار هفته چهارم این تیم مقابل ملوان که هنوز زمانش مشخص نشده، در فولادشهر برگزار خواهد شد.

البته که احتمال تغییر این برنامه وجود دارد و شاید سپاهان در ورزشگاهی جز نقش جهان، میزبان حریفانش باشد. امروز یکی از رسانه‌ها، صحبت از میزبانی سپاهان در خارج از اصفهان کرده که هنوز این موضوع تایید نشده و این باشگاه در تلاش است تا هر طور شده در اصفهان از حریفانش میزبانی کند.

6768