ستاره‌ها در حوالی صفادشت؛ فوتسال زنان رایزکو کهکشانی شد

ستاره‌ها در حوالی صفادشت؛ فوتسال زنان رایزکو کهکشانی شد

پایگاه خبری فوتبالی- نقل و انتقالات فوتسال زنان ایران این روز‌ها با توجه به نزدیکی مسابقات داغ‌ تر از هر زمانی شده است خصوصا برای باشگاه هایی که از نظر مالی شرایط بهتری دارند. یکی از تیم های پر سر و صدا این فصل رایزکو است که این روز‌ها شرایط خوبی را سپری می کند.

به گزارش فوتبالی، حدود یک ماه دیگر طبق گفته سازمان لیگ فوتسال، مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان آغاز می شود. رقابت های که پس از دو سال که با نام سوپر‌لیگ برگزار می شد بار دیگر قرار است به صورت لیگ‌ برتر دنبال شود.

با نزدیکی به شروع مسابقات حالا تیم های مختلف لیگ برتر شروع به جذب بازیکن کرده اند. از همین رو امروز باشگاه فوتسال زنان رایزکو صفادشت در مراسمی از خرید های جدید خود رونمایی کرد. رایزکو که فصل قبل را با قرار گرفتن در رده ششم به پایان رساند شروع خوبی در نقل و انتقالات داشت و چند بازیکن خوب فوتسال زنان را به خدمت گرفت تا به نوعی بمب ترکانده باشد. آن ها امروز با فرشته کریمی، فاطمه اعتدادی، مهدیه محمودی نیا و سحر زمانی قرارداد امضا کردند تا این بازیکنان فصل آتی رقابت های لیگ برتر فوتسال زنان را در رایزکو پشت سر بگذارند.

فصل جدید لیگ برتر فوتسال زنان قرار است از شانزدهم شهریور آغاز شود و تیم ها بر اساس بودجه خود به دنبال جذب بازیکنان می روند تا فصل خوبی را بتوانند رقم بزنند. البته این طور که به نظر می رسد تا الان فقط تیم های فوتسال زنان سایپا و رایزکو تکمیل شده اند و باقی تیم ها همچنان در تلاش برای بستن تیمی خوب هستند.

۶۰۰۱