سه گزینه بارسلونا با ناکامی احتمالی در جذب نیکو ویلیامز

سه گزینه بارسلونا با ناکامی احتمالی در جذب نیکو ویلیامز

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از ان که نیکو ویلیامز شماره جدید خود در بیلبائو برای فصل آینده را اعلام کرد، به نظر می رسد که مدیران بارسا بالاخره شکست در جذب او را پذیرفته اند.

به گزارش فوتبالی، مدیران بارسلونا تا کنون در مورد شکست در جذب مهاجم تیم ملی اسپانیا مقاومت می کردند و مدعی بودند که برای خرید او شانس دارند اما بعد از آن که این بازیکن از پوشیدن شماره 10 بیلبائو در فصل آینده خبر داد، به نظر می رسد که امیدهایشان بر باد رفته است چرا که اگر نیکو قصد ماندن در بیلبائو را نداشت، دلیلی نداشت که یکی از مهمترین شماره های ترکیب این تیم را انتخاب کند.

موندودپورتیوو که رسانه ای نزدیک به مدیران بارسلوناست، گزارش داده که بالاخره بارسایی ها در حال پذیرش شکست در جذب نیکو ویلیامز هستند و سه گزینه را زیر نظر دارند. یکی از گزینه های آنها لوئیز دیاز، مهاجم کلمبیایی لیورپول است که مدتهاست به خرید او می اندیشند. گزینه بعدی کینگزلی کومان مهاجم فرانسوی بایرن مونیخ است که فلیک شخصا به او علاقه دارد و گزینه سوم و البته غیرممکن هم رافائل لیائو مهاجم پرتغالی میلان است. 

البته قیمت هیچ کدام از این سه بازیکن ارزان نیست و بارسایی ها با توجه به مشکلات مالی خود، کار دشواری برای جذب آنها خواهند داشت.

4125