سوال روز؛ تراکتور چگونه از خرید پورعلی مطمئن شد؟

سوال روز؛ تراکتور چگونه از خرید پورعلی مطمئن شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تراکتور پس از اطمینان از خرید قانونی پویا پورعلی از وی رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور بالاخره امروز از دو بازیکن جدید خود که مدت‌هاست در تمرین این تیم حضور دارند، رونمایی کرد. پویا پورعلی هافبک سابق ملوان که از اولین روز شروع تمرینات با ستاره‌های این تیم یعنی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر وارد تبریز شد و علیرضا آرتا که از اواخر اردوی ترکیه به اردوی تیم شهر تبریز پیوست.

این خرید در شرایطی انجام شده که مدیرعامل ملوان دیروز در آخرین اظهارات خود گفته بود به پورعلی مشورت اشتباهی داده شده و سعید دقیقی سرمربی سابق ملوان هم بارها تهدید به شکایت و محروم کردن تراکتور از پنجره نقل و انتقالاتی بابت جذب پورعلی کرده بود.

طبق شنیده‌های فوتبالی، ملوان شکایت خود از پورعلی را تنظیم و به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال فرستاده و تا دیروز یعنی یکشنبه وقت داشته تا هزینه دادرسی مربوط به این شکایت را پرداخت کند تا بررسی پرونده توسط این نهاد آغاز شود ولی در نهایت هزینه مربوطه را پرداخت نکرده است.

البته پورعلی معتقد است به دلیل عدم انجام تعهدات از سوی باشگاه ملوان، اقدام به فسخ کرده ولی با این وجود تراکتور منتظر ماند تا پس از کسب اطمینا،ن از بازیکن جدید خود رونمایی کند.

باشگاه تراکتور در خبر معرفی پویا پورعلی نوشته که پس از طی روند قانونی ثبت قرارداد، این بازیکن را به خدمت گرفته است.

1997