خرید جدید تراکتور، پسرخاله حسن یزدانی است (عکس)

خرید جدید تراکتور، پسرخاله حسن یزدانی است (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - خرید جدید تراکتور پسرخاله نایب قهرمان المپیک است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور بالاخره از پویا پورعلی به صورت رونمایی کرد. اتفاقی که “فوتبالی” یک ماه قبل در خبری اختصاصی آن را منتشر کرده بود و امروز پس از این مدت زمان نسبتاً طولانی، رونمایی رسمی انجام گرفت.

دلیل تاخیر در معرفی پورعلی، نگرانی باشگاه تراکتور از شکایت ملوان از این بازیکن بود که در نهایت تی‌تی‌ها خبر از طی روند قانونی در ثبت قرارداد خرید جدید خود داده‌اند.

پورعلی که در تراکتور رقیبی خارجی به نام ایگور پوستونسکی را دارد، در تمرینات تیمش، خوب نشان داده و توانسته نظر مثبت اسکوچیچ را جلب کند. این هافبک حتی در آخرین بازی دوستانه تیمش در ترکیه موفق به گلزنی هم شده است.

اما نکته جالب درباره خرید امروز تراکتور، نسبت فامیلی وی با کشتی‌گیر نام‌آشنای ایرانی، حسن یزدانی است. در واقع هافبک جدید پرشورها پسرخاله حسن یزدانی است که صاحب مدالهای متعددی است و در فینال چند روز قبل خود در پاریس هم به خاطر مصدومیت، نتوانست با مدال طلا عکس یادگاری بگیرد.

این عکس دیدار قدیمی پورعلی با پسرخاله سرشناسش در جویبار است. جایی که بازیکن وقت ذوب‌آهن حدود دو سال قبل به دیدار یزدانی رفته و با وی عکسی هم به یادگار گرفته بود.

1997