بازیکن مورد علاقه بارسلونا، شماره پیراهن جدیدش را هم انتخاب کرد!

بازیکن مورد علاقه بارسلونا، شماره پیراهن جدیدش را هم انتخاب کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که مدیران بارسلونا همچنان مدعی جذب نیکو ویلیامز هستند، این بازیکن تصمیم گرفته که برای فصل جدید شماره 10 را در بیلبائو به تن کند!

به گزارش فوتبالی، نیکو ویلیامز در ویدیوی جدیدی که توسط اتلتیک بیلبائو منتشر شده، اعلام کرده است که در فصل جدید شماره 10 را از ایکر مونیاین به ارث خواهد برد و بدین ترتیب شماره قبلی او یعنی یازده به آلوارو جالو می رسد که از اسپورتینگ براگا به اتلتیک آمده است.

بدین ترتیب با وجود همه شایعات به نظر می رسد که نیکو قرار است که در بیلبائو بماند چرا که حتی شماره جدیدش را هم انتخاب کرده است. او تا سال 2027 با بیلبائو قرارداد دارد و گفته است:" برای پوشیدن شماره 10 از مونیاین اجازه گرفتم و بسیار مفتخر هستم که بتوانم این شماره را بپوشم و با آن تاریخ سازی کنم." 

از سویی آندونی گوروسابل که از آلاوز خریده شده، شماره 2 را در بیلبائو می پوشد. اونای گومز شماره 20 را به تن می کند که فصل گذشته متعلق به آسیر ویالیبره بود. نیکو سرانو هم که از قراداد قرضی با راسینگ فرول برگشته شماره 22 را به تن می کند که فصل گذشته متعلق به رائول گارسیا بود. خاوی مارتون نیز پس از حضور قرضی در میراندس شماره 19 را به تن خواهد کرد. 

4125