قاب جالب آدیداس در رونمایی از کیت سوم چند باشگاه بزرگ اروپایی

قاب جالب آدیداس در رونمایی از کیت سوم چند باشگاه بزرگ اروپایی

پایگاه خبری فوتبالی- برند آدیداس در یک حرکت جالب از کیت سوم چند تیم بزرگ اروپایی رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای و با اعلام رسمی آدیداس روز دوشنبه و به طور همزمان از کیت سوم باشگاه های بزرگ منچستریونایتد ، رئال مادرید ، یوونتوس ، آرسنال و بایرن‌ مونیخ با لوگوی کلاسیک آدیداس و نماد این باشگاه‌ها بر روی سینه کیت این تیم ها رونمایی خواهد شد. یکی از نکات جالب در این رونمایی تصویری است که این کمپانی مطرح برای رونمایی اولیه از این کیت ها منتشر کرده و در این عکس و در یک قاب جذاب از اسطوره های این تیم‌ ها در کنار هم با کیت سوم تصویری منتشر شده است.

در این تصویر ریو فردیناند با پیراهن منچستریونایتد، باستین شواین‌ اشتایگر با پیراهن بایرن مونیخ، زین الدین زیدان با پیراهن رئال مادرید، الساندرو دل پیرو با پیراهن یوونتوس و پاتریک ویرا با کیت باشگاه آرسنال در کنار یکدیگر دیده می شوند که خاطرات جالبی را برای اهالی فوتبال در سراسر قاره اروپا و جهان زنده خواهد کرد و باعث جذابیت تبلیغاتی برای فروش این کیت های سوم تیم ها در بین اهالی فوتبال خواهد شد.

در سراسر دنیا معمولا کیت های سوم تیم ها و کیت های تمرینی با طراحی و رنگ های خاصی به بازار می آیند تا فروش بالاتری نسبت به کیت های اول و دوم داشته باشند.

۱۰۰۹