جر و بحث در تمرین تراکتور سر شماره پیراهن شماره 11 !

جر و بحث در تمرین تراکتور سر شماره پیراهن شماره 11 !

پایگاه خبری فوتبالی - وینگر جدایی طلب تراکتور بابت اختصاص شماره پیراهنش به دانیال اسماعیلی‌فر ناراحت است.

به گزارش فوتبالی، محمد قنبری وینگر جدایی طلب تراکتور که از دیروز بنا به درخواست باشگاه به تمرینات تیمش در تبریز اضافه شده، امروز هم سر تمرین حضور پیدا کرد اما باز هم راضی به انجام تمرین نشد.

قنبری که پنجمین فصل حضورش در تراکتور را پشت سر خواهد گذاشت، قدیمی ترین چهره حال حاضر اردوی تی‌تی هاست و فصل گذشته یکی از کاپیتان های این تیم بود و حالا بابت اختصاص شماره پیراهنش به خرید جدید این تیم ناراحت است.

این بازیکن ۲۶ ساله فصل گذشته پیراهن شماره ۱۱ را بر تن می‌کرد؛ پیراهنی که این فصل به خرید گران قیمت و جدید پرشورها یعنی دانیال اسماعیلی‌فر اختصاص یافته و همین موضوع باعث ناراحتی و جر و بحث امروز وی با مسئولان تیمش شده است.

قنبری بابت عدم اطلاع به وی و سپردن پیراهن شماره ۱۱ به اسماعیلی‌فر ناراحت است و گویا این موضوع یکی از دلایل عدم تمرین وی بوده است. البته این بازیکن پس از صحبت با مدیران تیم، تمرین هم تیمی هایش را به تماشا نشسته ولی خود وارد زمین چمن نشده است.

وینگر چهار فصل اخیر تراکتور بابت عدم اطلاع به موقع تمرینات به وی و اختصاص شماره پیراهنش به بازیکن جدید دلخور است و به نظر خواهان جدایی است ولی گویا تراکتور در نظر ندارد این بازیکن را از دست بدهد و باید دید در نهایت این کشمکش‌ها به کجا خواهد انجامید.

1997