خطیبی: تاج برای تیم ملی امید با من صحبت کرده است

خطیبی: تاج برای تیم ملی امید با من صحبت کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن اسبق تیم ملی گفت: تاج برای سرمربیگری تیم ملی امید با من صحبت کرده است.

به گزارش فوتبالی، رسول خطیبی درمورد مراسم برترین‌های فوتبال ایران، اظهار داشت: از فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم اما امیدوارم سال بعد بهتر این مراسم برگزار شود. البته مراسم چندان بدی نبود.

وی درمورد مباحث مطرح شده نسبت به احتمال بازگشتش به فوتبال به عنوان مدیرعامل باشگاه پیکان، توضیح داد: ۹ ماه مدیرعامل شدم که از ۱۰ رشته در ۹ رشته اول یا دوم شدیم. تیم دو و میدانی مس سونگون هم سوم شد. خیلی از مدیرانی که در این سال‌ها مدیرعامل شدند ، باید بار دیگر ۲۰ سال مدیریت کنند تا مقام‌های مرا در ۹ ماه کسب کنند. از لطف خدا و شانس من بود که این افتخارات را کسب کردیم. ۳_۲ تیم به من پیشنهاد مدیریت داده‌اند که در این هفته تکلیف مشخص می‌شود. پیکان هم یکی از آن‌ها است.

بازیکن اسبق تیم ملی درخصوص اینکه کدام تیم بهترین عملکرد را در نقل و انتقالات داشت، توضیح داد: کسی در نقل و انتقالات برنده است که شاکله تیمش را حفظ کرده باشد و در نقاط ضعف خود هم چند بازیکن جذب کرده است. تیم‌هایی که ۸_۷ بازیکن سطح بالا گرفته‌اند، برای هماهنگی آنها نیاز به زمان دارند.

خطیبی درمورد حمایت خود از مسعود پزشکیان در ایام انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ان‌شاءالله موفق باشند.

وی درمورد دریافت پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی امید، عنوان کرد: مهدی تاج با من صحبت کرده اما کامل نیست. یک صحبت کوتاه بود و هنوز چیزی صد در صد نشده است. 

سرمربی اسبق پیکان درمورد عملکرد کاروان ایران در المپیک پاریس، عنوان کرد:از مدال‌آوری برخی ورزشکاران واقعا کیف کردیم. حق برخی هم کسب مدال طلا بود که بدشانسی آورده و گریه ما را درآوردند که یکی از آن‌ها حسن یزدانی است. در کل کاروان نمره مثبتی می‌گیرد.

۹۰۹۸