نتیجه شادی جنجالی پتریاشویلی برابر امیرحسین زارع؛ 116 هزار کامنت برای پادشاه وقت‌کشی!

نتیجه شادی جنجالی پتریاشویلی برابر امیرحسین زارع؛ 116 هزار کامنت برای پادشاه وقت‌کشی!

پایگاه خبری فوتبالی- امیرحسین زارع در فینال کشتی آزاد وزن 125 کیلوگرم المپیک پاریس برابر گنو پتریاشویلی قرار گرفت و با پذیرش شکست به مدال نقره رسید.

به گزارش فوتبالی، امیرحسین زارع در المپیک توکیو تنها 19 سال سن داشت و موفق شد به مدال برنز مسابقات برسد. امیرحسین، آنقدری در مسابقات جهانی درخشید که خیلی زود از سوی اتحادیه جهانی کشتی لقب "پادشاه" را کسب کرد و البته این موضوع به مذاق خیلی‌ها خوش نیامد.

امیرحسین زارع اکنون با 23 سال سن، یک نقره و برنز المپیک، دو طلا و یک برنز جهانی، یک طلای بازی‌های آسیایی و یک نقره قهرمانی جوانان جهان را در کارنامه خود دارد. زارع در فینال کشتی آزاد وزن 125 کیلوگرم المپیک پاریس برابر گنو پتریاشویلی از گرجستان قرار گرفت و با نتیجه 10 بر 9 شکست خورد. زارع در مسابقات قهرمانی جهان 2023 موفق به شکست پترو با نتیجه 11 بر صفر شده بود و در آن دیدار کشتی‌گیر گرجستان از کوره در رفت و ضربه‌ای را به صورت زارع وارد کرد که امیرحسین تنها به او نگاه کرد و حرف خود را روی تشک کشتی زد.

در المپیک پاریس، پترو به برتری رسید اما پیروزی زارع کجا و حرکات مرد دوست‌نداشتنی گرجستانی کجا. گنو در طول مسابقه بارها به امیرحسین زارع ضربه زد و هنگامی که نبض کشتی در اختیار زارع قرار داشت با وقفه‌های بی‌دلیل روند امیرحسین را خراب می‌کرد و همین موضوع باعث اعتراض گسترده دوستداران کشتی شد.

هنگامی هم که مسابقه به اتمام رسید، پتریاشویلی مقابل امیرحسین زارع خوشحالی تاج‌گذاری که منسوب به زارع است را انجام داد تا به این شکل سطح رفتاری پایین خود را نشان دهد. پس از این حرکات، بسیاری از کانال‌های تلگرامی لینک صفحه اینستاگرام پتریاشویلی را در اختیار مردم قرار دادند تا کاربران ایرانی از خجالت او خارج دربیایند. کافی است نگاهی به یکی از پست‌های پتریاشویلی داشته باشید تا با 116 هزار کامنت ایرانی با مضمون‌های متفاوت مواجه شوید. اوضاع برای پترو آنقدری سخت پیش رفت که مجبور به محدود کردن کامنت‌های خود و البته انتشار عکسی با امیرحسین زارع شد تا نشان بدهد مشکلی با کشتی‌گیر ایرانی ندارد.

به هر روی بعید است فعلا دل مردم ایران با گنو پتریاشویلی صاف شود و باید منتظر یک جنگ تمام عیار در مسابقات جهانی پیشرو باشیم.
5793