مهندسین چهار مدعی قهرمانی؛ از آلوز، اندونگ و کاکوتا تا سروش رفیعی!

مهندسین چهار مدعی قهرمانی؛ از آلوز، اندونگ و کاکوتا تا سروش رفیعی!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان خارجی سرشناسی در پست هافبک برای چهار مدعی لیگ برتر در فصل آتی بازی خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، در ادامه بررسی خطوط و پست های مختلف چهار تیم مدعی لیگ برتر، به خط هافبک رسیده‌ایم. خطی که معمولاً ستاره‌هایی خلاق را در خود جای می‌دهد و با نگاهی به اسکواد تیم‌ها مشخص است که دست استقلال و تراکتور نسبت به سپاهان و پرسپولیس در این قسمت بازتر است.

استقلال؛ همه منتظر رونمایی از اندونگ و کاکوتا

استقلال با جذب گائل کاکوتا و دیدیه اندونگ، دو بازیکن خارجی با کارنامه را در این پست جذب کرده تا مورد توجه فوتبال‌دوستان قرار بگیرد و شاید همه علی الخصوص هواداران آبی منتظر شروع لیگ و رونمایی از این دو بازیکن هستند. نکونام در این پست آرش رضاوند را هم در اختیار دارد و البته محمد منتظری که هنوز بازیکن استقلال محسوب می‌شود اما نکونام روی او نظری ندارد و باید دید تکلیفش چه زمانی مشخص خواهد شد.

پرسپولیس؛ زوج ایرانی در اختیار گاریدو

پرسپولیس در این پست سروش رفیعی و محمد خدابنده‌لو را در اختیار دارد تا زوجی متشکل از دو بازیکن باتجربه و جوان در اختیار خوان گاریدو قرار گیرد. باید دید رفیعی و خدابنده‌لو چقدر در انجام امور محوله موفق خواهند بود و می‌توانند کار را برای قرمزها دربیاورند یا نه.

تراکتور؛ جواهر پرتغالی این‌بار در اختیار اسکوچیچ

تراکتور در پست هافبک میانی و طراح، ستاره دو فصل اخیر خود یعنی ریکاردو آلوز را در اختیار دارد. بازیکن پرتغالی که آقای پاس گل دو فصل اخیر لیگ برتر بوده و برای سومین فصل در تبریز توپ خواهد زد تا پس از قربان بردیف و پاکو خمز، این‌بار زیر نظر دراگان اسکوچیچ کار کند. سید مهدی حسینی دیگر بازیکنی است که تی‌تی‌ها در این پست دارند و البته امیرحسین حسین‌زاده هم توانایی بازی در این قسمت از زمین را خواهد داشت.

سپاهان؛ دست خالی مورایس با کاپیتان

برایان دابو و محمد کریمی، داشته‌های سرشناس ژوزه مورایس برای بازی در این پست هستند. محمدجواد حسین‌نژاد هم البته تا یکی دو هفته قبل بازیکن سپاهان بود که ترجیح داد لژیونر شود. طلایی‌پوشان یک بازیکن ۱۸ ساله به نام اسماعیل قلی‌زاده را هم در اختیار دارند و باید دید این تیم در ادامه نقل و انتقالات، هافبک جدیدی جذب خواهند کرد یا نه.

1997