خط و نشان سیمئونه برای رئال مادرید و دیگر رقیبان لالیگایی

خط و نشان سیمئونه برای رئال مادرید و دیگر رقیبان لالیگایی

پایگاه خبری فوتبالی - اتلتیکو مادرید و یوونتوس در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که در نهایت، روخی بلانکوس با حساب دو بر صفر به پیروزی رسید. 

به گزارش فوتبالی، عصر امروز تیم های اتلتیکو مادرید و یوونتوس در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از شروع فصل 2024-25 در شهر گوتبرگ کشور سوئد به مصاف هم رفتند. دو تیم تقریباً با ترکیب اصلی خود وارد میدان شدند تا مربی ها از آخرین وضعیت بازیکنان مطلع شوند. 

در نیمه اول روخی بلانکوس نسبتاً تیم بهتری در مالکیت توپ و میدان بود، اما هیچ کدام از دو تیم موقعیت خطرناکی خلق نکردند و در حقیقت، هیچ اتفاق خاصی در نیمه اول رخ نداد تا دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن بروند. 

اما در نیمه دوم سیمئونه تعویض های زیادی انجام داد و خیلی سریع به نتیجه رسید. ژائو فلیکس ستاره پرتغالی که فصل گذشته به صورت قرضی در بارسلونا توپ می زد، در دقیقه 48 گل اول را برای اتلتیکو به ثمر رساند و در دقیقه 86، آنخل کوریا از روی نقطه پنالتی حساب کار را 2-0 کرد تا اتلتیکو مادرید در تمامی دیدارهای تدارکاتی به پیروزی برسد.

اتلتیکو در پنجره نقل و انتقالاتی هم بسیار فعال بوده. آن ها توانستند کانر گلگر را از چلسی و خولیان آلوارز را از منچسترسیتی به خدمت بگیرند و حالا کاملاً آماده رقابت با رئال مادرید و بارسلونا هستند.

4416