مدیرعامل آلومینیوم: جا به جایی VAR خارج از اختیار فدراسیون و سازمان لیگ است

مدیرعامل آلومینیوم: جا به جایی VAR خارج از اختیار فدراسیون و سازمان لیگ است

پایگاه خبری فوتبالی- مدیرعامل آلومینیوم اراک توضیحاتی را پیرامون وضعیت نصب سیستم کمک داور ویدئویی در ورزشگاه امام خمینی(ره) ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، محمد رجاییان در حاشیه مراسم برترین‌های فصل گذشته فوتبال کشور، اظهار داشت: مدت حضور ما در لیگ‌ برتر زیاد نیست. برگزاری این مراسم انگیزه بازیکنان، مربیان و تیم‌ها را بیشتر می‌کند. ما هم در این سه چهار سال سعی کردیم به قله‌هایی که مدنظر دوستان است، دست پیدا کنیم. هنوز یک باشگاه جوان در لیگ برتر هستیم و امیدوارم در سال‌های آینده به این عناوین برسیم.

وی درمورد وضعیت چمن ورزشگاه امام خمینی(ره) شهر اراک، گفت: یکی از بهترین چمن‌های ایران است. همکاران ما مشغول کار هستند و چمن وضعیت خوبی دارد. استادیوم هم پیشرفت‌های خوبی داشته اما نواقصی ۱۵-۱۰ درصدی داریم. این برمی‌گردد به تاخیر شرکت توسعه در اجرای پروژه‌ها داشته است. امیدوارم این مشکلات هم در روزهای آینده برطرف شوند. شاید برخی بخش‌ها مانند جایگاه خبرنگاران و میکسدزون تا هفته سوم آماده شوند.

مدیرعامل آلومینیوم اراک در مورد اینکه آیا دستگاه VAR نصب شده موقتی است، عنوان کرد: ما به قصد دائمی بودن این دستگاه را بردیم اما الان زمزمه‌هایی شنیده می‌شود که احتمال جا به جایی دارد ولی واقعا نصب، راه اندازی، بردن و آوردنش کار سختی است. همه شرایط را فراهم کردیم. کار حرفه‌ای و شیکی را انجام دادیم اما حالا این زمزمه‌ها شنیده می‌شود. هفته اول میزبان پرسپولیس هستیم. نمی‌دانم داستان چیست و آیا می‌خواهند آن را جا به جا کنند؟

رجاییان در مورد اینکه آیا این سیستم برای بازی پرسپولیس هم استفاده نمی‌شود، گفت: این را نمی‌دانم. یک سری مسائل هست که به فدراسیون فوتبال، نمایندگان سازمان لیگ و سیستم VAR مربوط نمی‌شود. فکر می‌کنم از جاهای دیگر در این مورد تصمیم گیری می‌کنند. استان ما بسیار مخالف جا به جایی این دستگاه است.

وی درخصوص اینکه حسین پورحمیدی اعلام کرد شاید به آلومینیوم برگردد و آیا مذاکره‌ای با باشگاه تراکتور داشته‌اند، عنوان کرد: بله، قطعا او از دروازه‌بان‌های خوب کشور است. در اراک هم شرایط خوبی داشت. باعث افتخار است اگر شرایط فراهم شود برگردد. فکر کنم تراکتور او را قرضی بدهد. با این باشگاه مکاتبه کردیم و کار را قانونی پیش بردیم. مظفری زاده هم در جریان است.

رجاییان درخصوص شرایط حضور بانوان در ورزشگاه خانگی آلومینیوم، اظهار داشت: مسئولین ما از روز اول روی حضور بانوان صحه گذاشتند و تاکید شده که بانوان حتما شرایط خوبی داشته باشند. منتظریم مجوز لازم را بگیریم. در مقطعی این مجوز در کشور دچار ایراد و اشکال شد. شاید کمیسیون امنیت ورزش ما اجازه بدهد این هفته تعدادی از بانوان در ورزشگاه حاضر شوند.

مدیرعامل آلومینیوم در مورد اینکه میزبانی از پرسپولیس فقط هفته اول است یا بازی‌های بیشتری را شامل می‌شود، گفت: استفاده زیاد از چمن می‌تواند تخریب داشته باشد. ما با توجه به مشکلات همکاری داریم. شاید یکی دو هفته این اتفاق بیفتد.

۹۰۹۸