رسمی؛ چلسی از وینگر پرتغالی جدید خود رونمایی کرد

رسمی؛ چلسی از وینگر پرتغالی جدید خود رونمایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پدرو نتو وینگر چپ پا و پرتغالی تیم ولورهمپتون با امضای قراردادی به چلسی پیوست.

به گزارش فوتبالی، پدرو نتو وینگر ملی پوش پرتغالی و ۲۴ ساله تیم ولورهمپتون امروز در جریان دیدار دوستانه چلسی و اینتر به عنوان جدیدترین خرید چلسی در نقل و انتقالات تابستان به هواداران این تیم معرفی شد.

وینگر پرتغالی پس از پیوستن به چلسی گفت: من واقعا از اینکه به این باشگاه پیوستم احساس خوبی دارم. من در دوران حرفه‌ای‌ خودم سخت کار کردم تا اینجا باشم و مشتاقانه منتظر حضور در زمین با این پیراهن هستم.

قرارداد پدرو نتو با چلسی تا تابستان ۲۰۳۰ بعلاوه امکان تمدید یک ساله خواهد بود. او روز گذشته به لندن رسید و تست‌های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشت. به گفته‌ی فابریزیو رومانو خبرنگار معتبر ایتالیایی، مبلغ این انتقال ۶۰ میلیون یورو + ۳ میلیون یورو پاداش خواهد بود که چلسی این هزینه را به ولورهمپتون پرداخت خواهد کرد.

انتظار می‌رود پس از پدرو نتو، سامو اومورودیون مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید نیز در روزهای آینده به انگلیس برود و با امضای قراردادی ۷ ساله به چلسی بپیوندد. چلسی همچنان با وجود بازیکنان زیادی که در اختیار دارد در بازار فروش بازیکن تا پایان این پنجره نقل و انتقالاتی فعال خواهد بود تا تعداد بازیکن حاضر در ترکیب این تیم به تعادل برسد.

۱۴۲۸