نه یحیی نه هیچ بازیکن دیگری؛ امیری دفاع چپ تیم گاریدو

نه یحیی نه هیچ بازیکن دیگری؛ امیری دفاع چپ تیم گاریدو

پایگاه خبری فوتبالی- جانشین علی نعمتی و عبدالکریم حسن نه از مراکش می‌آید و نه از هیچ کشور دیگری. او از دل همین پرسپولیس بیرون خواهد آمد.

به گزارش فوتبالی، هواداران پرسپولیس از ابتدای فصل نقل وانتقالات در انتظار چهره جید تیمشان در جناح چپ خط دفاع هستند. آنها در انتظارگزینه‌های خارجی و جوان که یکی پس از دیگری نامشان مطرح می‌شد بودند اما احتمالا لیگ را باید با یک چهره داخلی و اتفاقا باتجربه آغاز کنند.

شاید کمتر کسی یادش بیاید که وحید امیری اولین بار چه زمانی در پست دفاع چپ بازی کرد. با این حال حتی همان زمان هم کسی باورش نمی‌شد که چند سال بعد این بازیکن 36 ساله تنها گزینه مطمئن تیمش برای این پست غیرتخصصی باشد و همه چشم امید یک تیم به درخشیدن ستاره سابق و بازگشت به روزهای اوجش باشد.

 امیری مدت‌هاست هم از بازی در این پست و هم از درخشیدن و حضور در ترکیب اصلی فاصله گرفته است. مصدومیت، او را از روزهای خوبش دور کرد و فصل گذشته تقریبا چهره یک آچار فرانسه همه‌کاره که به غیر از درون دروازه در هر پست می‌تواند ستاره باشد، به دست فراموشی سپرده شده بود.

 با این حال گفته می‌شود وحید امیری در تمرینات پیش‌فصل چهره‌ای متفاوت از خودش را به نمایش گذاشته است. بازی دوستانه با اکسین یکی از دیدارهای تدارکاتی بود که امیری در نقش کاپیتان و مدافع چپ فیکس به میدان رفت و عملکرد خوبی هم داشت.

 البته درویش به دنبال این است تا هر چه زودتر بتواند یک دفاع چپ جذب کند و این وظیفه سنگین را از دوش کاپیتان باتجربه تیمش که به نظر می‌رسد کمی برای بازی در این پست سنش بالاست بردارد. 

امیری در چند هفته ابتدایی باید جای خالی عالیشاه کاپیتان تیم را هم در ترکیب پر کند و به نظر می‌رسد این فصل، فصل سنگین و پر از مسئولیتی برای آقای ستاره باشد.

4326