هشدار آنتونیو کونته به مدیران ناپولی پس از نمایش ضعیف تیمش در کوپا ایتالیا

هشدار آنتونیو کونته به مدیران ناپولی پس از نمایش ضعیف تیمش در کوپا ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته پس از پیروزی سخت تیمش در مقابل مودنا در دور نخست رقابت‌های کوپا ایتالیا، از شرایط اسکواد تیمش انتقاد کرد و خواستار تقویت تیم خود برای فصل پیش رو شد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته ناپولی اولین بازی خود را در کوپا ایتالیا برگزار کرد. این نخستین بازی رسمی آنتونیو کونته به عنوان سرمربی ناپولی بود. تیمی که به گفته خیلی از کارشناسان می‌تواند در کنار اینتر در جمع مدعیان اصلی قهرمانی باشد، در اولین بازی خود مقابل تیم مودنا که در سری بی حضور دارد، کم‌‌فروغ ظاهر شد. شاگردان کونته وقت قانونی این بازی با نتیجه تساوی 0-0 متوقف شدند، اما در ضربات پنالتی توانستند با درخشش الکس مرت، گلر 27 ساله ایتالیایی خود از سد مودنا عبور کنند.

اما این بازی علی‌رغم کسب پیروزی، یک زنگ هشدار برای مدیران باشگاه بود. دی لورنتیس و سایر مدیران ناپولی از نتایجی که این تیم فصل گذشته به دست آورد رضایت نداشتند و با آوردن آنتونیو کونته سعی کردند تا دوباره تیم خود را جمع مدعیان بازگردانند. حالا اما کونته از شرایط فعلی رضایت ندارد و این را به وضوح در کنفرانس مطبوعاتی خود بیان کرد.

سرمربی باتجربه ایتالیایی پس از برد سخت برابر مودنا گفت: «امیدوارم که برای فصل پیش رو تقویت شویم. امیدوارم که با این بازی همه واقعیت تیم ما را ببینند.»

کونته در این مصاحبه به صورت واضح نشان داد که به دنبال تقویت ناپولی است و اگر مدیران باشگاه همکاری نکنند ممکن است همان اتفاقی بیافتد که میان کونته و مدیران تاتنهام رقم خورد. 

1428