هت‌تریک مدیران پرسپولیس در هایجک خوردن؛ حالا نوبت به عطیه‌الله رسید!

هت‌تریک مدیران پرسپولیس در هایجک خوردن؛ حالا نوبت به عطیه‌الله رسید!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در نقل‌وانتقالات لیگ بیست‌وچهارم عملکرد خوبی نداشته و تا این لحظه نمی‌توان به این تیم نمره قبولی داد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس پس از جدایی ستاره قطری خود یعنی عبدالکریم حسن، با یحیی عطیه‌الله مدافع چپ تیم ملی مراکش وارد مذاکره شد تا بتواند جانشین مناسبی برای مرد سال فوتبال آسیا پیدا کند. مدیران پرسپولیس حدود یک ماه در حال مذاکره با عطیه‌الله بودند اما درنهایت این بازیکن ترجیح داد راهی الاهلی مصر شود. حالا در آستانه شروع لیگ برتر، وضعیت سمت چپ خط دفاعی قرمزهای پایتخت مشخص نیست و این موضوع نه‌تنها ممکن است در بازی‌های داخلی به گاریدو آسیب برساند بلکه احتمال دارد در لیگ نخبگان آسیا هم یقه او را بگیرد.
 از حق نگذریم مدیران پرسپولیس در زمینه هایجک خوردن تخصص بالایی دارند و می‌توانند در مورد این موضوع کلاس آموزشی برگزار کنند!

 ابتدا قرمزهای برای جذب جواد آقایی‌پور اقدام کردند اما مذاکرات خوب پبش نرفت و ناگهان استقلال و سپاهان از پرسپولیس پیشی گرفتند و سرانجام این بازیکن بااستعداد زردپوش شد. مهدی لیموچی هم که خود اعلام کرده بود علاقه زیادی به پرسپولیس دارد، باز هم با تعلل رضا درویش و دوستان راهی سپاهان شد تا گزینه‌های پرسپولیس یکی پس از دیگری پرپر شوند. البته که بازی سپاهان و شباب الاهلی نشان داد پرسپولیس بابت از دست دادن جواد آقایی‌پور و مهدی لیموچی ضرر نکرده است.

یحیی عطیه‌الله هم در آستانه پیوستن به جمع قرمزهای پایتخت قرار داشت اما داستان زمانی جالب شد که مدیران پرسپولیس علاقه‌ای برای خرج پول رضایتنامه عبدالکریم حسن نداشتند و بازیکنی به کیفیت عطیه‌الله را قرضی می‌خواستند، آن هم تنها با مبلغ 250 هزار یورو! عطیه‌الله راهی الاهلی مصر شد تا رضا درویش در هایجک خوردن هت‌تریک کند و این درحالیست که استقلال گزینه‌های مد نظر خود را جذب کرده و یکی از قوی‌ترین اسکوادهای فعلی لیگ برتر را دارد.

باید دید درنهایت چه سرنوشتی در انتظار پرسپولیس است و آیا بازیکن باکیفیتی برای جانشینی عبدالکریم حسن جذب می‌شود یا خیر.

5793