اشتباهات عجیب کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد؛ وقتی حریف رحمان عموزاد آنالیز نشده بود!

اشتباهات عجیب کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد؛ وقتی حریف رحمان عموزاد آنالیز نشده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی کشتی آزاد ایران در مسابقات المپیک مطابق انتظار ظاهر نشد و در سه فینال شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، المپیک پاریس امروز رسما به پایان خواهد رسید و ایران هم در روز آخر مسابقات و در فینال کشتی آزاد وزن 65 کیلوگرم نماینده داشت. رحمان عموزاد در فینال برابر کیوکا ژاپنی قرار گرفت و درنهایت شکست خورد و به مدال نقره رسید. عموزاد درحالی به فینال مسابقات رسید که در سه دیدار قبلی خود حتی یک امتیاز هم به رقبا نداده بود اما کیوکا به اندازه سه حریف قبلی از رحمان امتیاز گرفت.

هنگامی که عموزاد در وقت اول خاک شد، کیوکا با فیتیله‌پیچ‌های متوالی 10 امتیاز کسب کرد و خوش‌شانس بودیم که وقت همانجا تمام شد وگرنه حریف ژاپنی با کسب یک امتیاز دیگر حساب کار را 11 بر یک می‌کرد و عموزاد را با امتیاز عالی شکست می‌داد. کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اما مشخص نیست به جای آنالیز رقبا مشغول چه کاری هستند. کیوکا چند ماه قبل برابر عباس ابراهیم‌زاده قرار گرفت و کشتی‌گیر جوان ایران را با فیتیله‌پیچ شکست داد. کشتی‌گیر ژاپنی در تقابل با رحمان عموزاد هم از تاکتیک همیشگی خود استفاده کرد اما رحمان مات و مبهوت در خاک از سمتی به سمت دیگر پرتاب می‌شد و نظاره‌گر درخشش حریف بود.

سه فینال و صفر طلا به خوبی ضعف فنی تیم ملی کشتی آزاد را نشان‌ می‌دهد و باید دید علیرضا دبیر برای اتفاقات پاریس چه تدبیری می‌اندیشد.

5793