اعتراف رحمتی: ریسک کردم به هوادار آمدم!

اعتراف رحمتی: ریسک کردم به هوادار آمدم!

پایگاه خبری فوتبالی- سید مهدی رحمتی ریسک بزرگی در بازگشت به سرمربیگری داشته است.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی رحمتی دروازه‌بان سابق استقلال و تیم ملی است که چند سالی هست رو به مربیگری آورده و در تیم هایی نظیر شهرخودرو مشهد، آلومینیوم اراک و نساجی مازندران سرمربیگری کرده است. با این حال آخرین تجربه رحمتی در قائمشهر چندان باب میل وی و هواداران مازندرانی نبود.

رحمتی که ابتدای فصل گذشته هدایت تیم آسیایی نساجی را بر عهده گرفت، با حذف از لیگ قهرمانان آسیا و قرارگیری در رتبه آخر گروه و نتایج ضعیف در لیگ برتر که نساجی را راهی رتبه های قعر جدولی کرده بود، از هدایت این تیم کنار رفت و تیم مازنی تا هفته های پایانی لیگ برتر استرس سقوط به لیگ آزادگان را داشت.

این سرمربی البته پس از نساجی، با فولاد هم به توافق رسیده بود و حتی برخی رسانه‌ها خبر از غرامت میلیاردی تیم خوزستانی به رحمتی بابت عدم پایبندی به قرارداد امضا شده داده بودند که باید دید در نهایت چه رای درباره او صادر می شود.

در حال حاضر سید مهدی رحمتی این فصل سکان هدایت تیم هوادار تهران را بر عهده گرفته است.

تصمیمی که نوعی ریسک بزرگ برای رحمتی است چرا که این سرمربی در صورت عدم موفقیت احتمالی پس از نتایج ضعیف در نساجی، ممکن است راه مربیگری‌اش عوض شود و بنابراین دروازه‌بان ملی پوش سابق ایران در شرایطی چالشی باید بنفش های پایتخت را هدایت کند.

سرمربی هوادار در صحبت های دیروز خود هم به این موضوع اذعان داشت و قبول داشت که ریسک بزرگی کرده است: «تمام تیم‌ها از یک حمایت استانی بهره‌مند هستند ولی تیم هوادار در چنین شرایطی نیست. وقتی یک تیم استان دیگر دچار مشکل می‌شود، استاندار و فرماندار و نماینده مجلس برای حمایت می‌آیند اما از هوادار قرار نیست حمایت شود و هنوز ورزشگاه میزبانی ما مشخص نیست. با همه این مشکلات و با همه این نکات سعی کردیم یک تیم جوان و باانگیزه داشته باشیم. بازیکنان مستعدی را جذب کردیم که یک تیم متحد، یک‌دل و جسور باشد. خودم به دنبال این چالش هستم تا در این وضعیت خودم را محک بزنم. تمام مجموعه حالمان با باشگاه خوب است و فکر کنم بتوانیم وضعیت را طوری رقم بزنیم که باب میل خودمان باشد.»

وی ادامه داد: «صد در صد ریسک بزرگی کردم. چالش های سخت‌تری هم داشتم و در سال اول مربیگری هم مشکلات زیادی داشتم که با پدیده نهم شدیم.»

1997