هواداران فولاد نگران نباشند؛ یحیی گل‌محمدی از فردا در تمرینات!

هواداران فولاد نگران نباشند؛ یحیی گل‌محمدی از فردا در تمرینات!

پایگاه خبری فوتبالی- خلاف شایعات منتشر شده، یحیی گل‌محمدی از فردا در تمرینات فولاد شرکت می‌کند.

به گزارش فوتبالی، فولاد پس از کسب نتایج ضعیف در لیگ بیست‌وسوم، تصمیم گرفت سراغ سرمربی برود که نامش قطعا برای رقبا ترسناک خواهد بود؛ یحیی گل‌محمدی با کوله‌باری از افتخار و جام برای بازگرداندن فولاد به روزهای اوج، راهی اهواز شد. فولادی‌ها با یحیی خیلی زود کار خود را آغاز کردند و در راستای آمادگی هرچه بهتر برای شروع فصل جدید لیگ برتر به دبی هم سفر کردند. گل‌محمدی حتی در خرید چند بازیکن هم نظر مستقیم داد تا نشان دهد موفقیت با فولاد برای او اهمیت زیادی دارد.

از روز گذشته اخبار ضد و نقیضی در مورد یحیی گل‌محمدی منتشر شده است؛ عده‌ای اعتقاد دارند یحیی و فولاد به پایان خود رسیده‌اند و دیگر خبری از این سرمربی در اهواز نخواهد بود، برخی هم بر این عقیده هستند که این سرمربی به‌زودی در تمرینات فولاد شرکت می‌کند.

خبرنگار فوتبالی برای پی بردن به کم و کیف داستان، با مدیر رسانه‌ای فولاد گفت‌وگو کرد. محمد رضایی در مورد آخرین وضعیت یحیی گل‌محمدی گفت:

“قطع همکاری؟ این موضوع اصلا صحت ندارد. یحیی گل‌محمدی هیچ مشکلی برای ادامه همکاری با فولاد ندارد و از فردا در تمرینات تیم شرکت می‌کند، هواداران اصلا نگران نباشند. تمرینات خوبی را با آقایحیی داشتیم و فولاد برای شروع قدرتمند در لیگ برتر آماده است. ایشان مانند اردوی تهران از مدیریت مرخصی گرفته‌اند و از فردا کار خود را دنبال می‌کنند”.

۵۷۹۳