گزینه وزارت ورزش کیست؟ از انزلی به ایران!

گزینه وزارت ورزش کیست؟ از انزلی به ایران!

پایگاه خبری فوتبالی-هر چند گفته می شود اصلاح طلب است اما همه او را نزدیک به قالیباف رییس مجلس و البته کاندیدای آخرین انتخابات ریاست جمهوری می دانند.

به گزارش فوتبالی، سیاسی و آشنا به ورزش از دیگر خصوصیات فردی است که برای عهده گرفتن وزارت ورزش و جوانان به مجلس معرفی شده است.

در فاصله یک هفته مانده تا شروع بازی‌های لیگ برتر دو تیم سرمربیان خود را نمی‌شناسند که یکی از آنها ملوان است! هنوز مشخص نیست که سعید دقیقی سرمربی این تیم است یا مازیار زارع و اگر قرار بود زارع سرمربی شود چرا دقیقی از شمس‌آذر جدا شد. این اتفاقات در مدیریت فردی افتاده که حالا گزینه اول وزارت ورزش است.

احمد دنیا مالی آخرین نامی است که برای وزارت ورزش دولت جدید مطرح شده است. او در حال حاضر رئیس مجمع باشگاه ملوان است و تصمیمات باشگاه با نظر مستقیم او انجام می‌شود.

با این حال دنیامالی را بیشتر از یک چهره ورزشی می‌توان به عنوان یک چهره سیاسی شناخت که با ورزش هم خیلی بیگانه نیست. 6 سال ریاست فدراسیون قایقرانی او را با ورزش و 2 سال حضور در ملوان او را با فوتبال گره زده است. قهرمانی تیم آب‌های آرام ایران در سال‌های ۱۳۸۶، ۱۳۸۸ و ۱۳۹۰ در آسیا و مدال‌های طلا در قایقرانی در بازی‌های آسیایی گوآنجو سال ۱۳۸۹ از جمله دستاوردهای دورهٔ تصدی او بر فدراسیون قایقرانی بوده‌است.

او به عنوان نماینده مردم انزلی در مجلس هم ردپایش در تصمیماتی که برای ملوان گرفته می‌شد دیده شده است و مسئولان این شهر در مواقع ضرورت دست به دامان نماینده‌شان شدند تا از بخش ورزشی کارنامه خود استفاده کرده و به ملوان در زمینه‌های مالی و مدیریتی و اسپانسری کمک کند.

حالا دنیا مالی به عنوان گزینه اول ورزات ورزش مطرح شده و قرار است در صورت قطعی‌شدن و آوردن رای اعتماد جانشین کیومرث هاشمی شود.

در این روزهایی که افکار عمومی و مردم به شدت با بازی‌های المپیک درگیر هستند و در جو این بازی‌ها قرار دارند ورزش و وزارت ورزش جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است. این روزها همه جا صحبت از مدیران کاربلد و متخصصی مثل هادی ساعی است که کار بلد بوده و بتوانند ورزش ایران را به جایگاهی که استحقاقش را دارد برسانند آیا احمد دنیا مالی همان گزینه است؟

4326