بابایی: کاش بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یا ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شد

بابایی: کاش بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی یا ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شد

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هم تیم ما و هم پرسپولیس قطعا از بازی در خارج از تهران راضی نیستیم.

به گزارش فوتبالی، حمیدرضا بابایی در مورد دیدار هفته نخست لیگ برتر با پرسپولیس اظهار داشت: هفته اول رقابت ها حساسیت های خاص خودش را دارد، بخصوص اینکه تیم پنجم فصل گذشته با پرسپولیس که قهرمان شده روبه رو می شود ولی کاش برنامه ریزی ها و امکانات به گونه ای بود که این مسابقه در ورزشگاه آزادی  یا حداقل ورزشگاه تختی تهران برگزار می شد. بازی دو تیم در اراک از جذابیت های مسابقه کم می کند اما به دلیل وضعیتی که هست تابع قوانین هستیم و تمکین می کنیم. لیگ برتر فوتبال کشورمان یکی از برترین لیگ های قاره آسیاست و بهتر است که از امکانات هم شرایط مطلوب تری داشته باشد. 

مدیر تیم ذوب اهن اصفهان در مورد اینکه پس از برگزاری مسابقه در شهر بی طرف ناراضی است، گفت: بازی در شهر بی طرف نیست بلکه پرسپولیس هواداران خودش را دارد و مسیر تهران و اراک هم نزدیک است و ذوب آهن هم هواداران خود را دارد که درورزشگاه حاضر می شوند اما قطعا اگر بازی در ورزشگاه آزادی یا تختی تهران برگزار می شد جذابیت هایش هم برای دو تیم و حتی برای اهالی رسانه جذاب تر دنبال می شد.  به هر حال ذوب آهن بعد از اردوی خوبی که داشت از روز گذشته تمریناتش را در اصفهان آغاز کرده است و کاملا برای این دیدار آماده ایم.

بابایی در مورد اینکه دو دروازه بان سابق استقلال و پرسپولیس در ذوب اهن مدیر تیم و مدیرعامل باشگاه هستند، گفت: من و دکتر نکیسا بیش از 32 سال است که باهم رفاقت داریم و حتی در اردوهای تیم ملی هم باهم بودیم و هر دو برای اعتلا و پیشرفت تیم ذوب آهن تلاش می کنیم.

وی در مورد شرایط تیم ها برای فصل پیش رو گفت: فصل قبل از نظر من ذوب آهن قهرمان لیگ شد  زیرا برخی تیم ها هزینه های سرسام آوری می کنند و اگر 4 تیم اول جدول لیگ را در نظر بگیریم هزینه های زیادی کردند و امکانات و بازیکنان خوبی داشتند اما ذوب اهن با بودجه ای در حد تیم سیزدهم جدول لیگ در رده پنجم جدول قرار گرفت و این یعنی قهرمانی! در این فصل هم کل بودجه باشگاه ذوب آهن برای همه تیم های ورزشی اش 240 میلیارد تومان است! با این حال با تیم جوانی که محمد ربیعی جمع کرده امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در مورد دستمزدهای این روزهای فوتبال و با زمانی که خودش بازی می کرد، گفت: دستمزدها قابل مقایسه نیست زیرا آن زمان میزان تورم کم تر بود و اکنون با توجه به تورم دستمزدها بیشتر شده و هزینه باشگاه ها نیز برای پرداخت این دستمزدها بیشتر شده است.

وی در مورد آخرین دستمزد خود در لیگ برتر گفت: آخرین قراردادم در لیگ 180 میلیون تومان با استقلال اهواز بود که فقط 10 میلیون تومان آن را دریافت کردم و بقیه این پول هیچ وقت به من پرداخت نشد!

7474