سفر غیر منتظره گل‌محمدی به تهران؛ یحیی قهر کرد؟

سفر غیر منتظره گل‌محمدی به تهران؛ یحیی قهر کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی فولاد خوزستان در تمرین دیروز تیمش غایب بود.

به گزارش فوتبالی، بیست و چهارمین دوره لیگ برتر ایران جچام خلیج فارس از روزهای پنج شنبه و جمعه همین هفته آغاز می‌شود. تیم فولاد خوزستان با هدایت یحیی گل‌محمدی در آخرین مسابقه هفته اول لیگ برتر از ساعت 19:30 روز جمعه میهمان نساجی مازندران خواهد بود. 

اما در حالی که 5 روز تا برگزاری این مسابقه باقی مانده است از اهواز خبر می‌رسد یحیی گل‌محمدی به شکل عجیب و مشکوکی اهواز را ترک و به تهران سفر کرده است. سفر غیر منتظره یحیی ربطی به مرخصی یا مشکلات شخصی ندارد.

ظاهرا گل‌محمدی طی چند روز اخیر با ناراحتی در تمرینات و برنامه‌های آماده سازی فولاد شرکت می‌کرد و از انجام نشدن برخی تعهدات باشگاه و توافق‌های دو جانبه دلخور بود. او دیروز (شنبه) در برنامه ریکاوری شاگردانش شرکت نکرد و به گفته یکی از بازیکنان فولاد، بدون هماهنگی با باشگاه به تهران سفر کرد.

در حاشیه برنامه ریکاوری فولادی‌ها این شایعه به گوش می‌رسید که یحیی قهر کرده است. گفته می‌شود گل محمدی اعلام کرده اگر باشگاه به تعهدات خود عمل نکند، از ادامه همکاری با فولاد خودداری خواهد کرد. یکی از بازیکنان فولاد هم ساعتی قبل در گفت‌وگو با سایت روزنامه خبر ورزشی این خبر را تایید کرده است.

یحیی که در نیم‌فصل لیگ بیست و سوم از پرسپولیس کناره‌گیری کرده بود مورد توجه تیم‌هایی مثل تراکتور و فولاد قرار داشت. تلاش تراکتور برای بردن یحیی به تبریز به جایی نرسید اما فولادی‌ها موفق شدند سرمربی پرافتخار پرسپولیسی را به اهواز ببرند.

1359