عکس یادگاری گواردیولا و هالند پس از فتح سوپرجام انگلیس

عکس یادگاری گواردیولا و هالند پس از فتح سوپرجام انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر سیتی با هدایت پپ گواردیولا فصل جدید را با برد شروع کرد و موفق شد اولین جام فصل را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، سیتیزن ها در فینال سوپرجام انگلیس به مصاف منچستر یونایتد رفتند و در نهایت در این بازی به پیروزی رسیدند و موفق شدند جام قهرمانی کامیونیتی شیلد را به دست بیاورند. در این بازی در پایان 90 دقیقه، بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نهایت در ضربات پنالتی، منچستر سیتی موفق شد با نتیجه هفت بر شش به پیروزی برسد و منچستر یونایتد را شکست بدهد.

پس از پایان بازی، منچستر سیتی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه ومبلی برگزار کرد. یکی از تصاویری که در این جشن قهرمانی گرفته شد، مربوط به لحظه ای است که پپ گواردیولا در کنار ارلینگ هالند ایستاده است و آن ها جام قهرمانی را در دست دارند. ترکیب گواردیولا و هالند موجب شده است تا سیتیزن ها در دو فصل اخیر دو بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شوند و بتوانند لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست بیاورند.

حالا این دو در فصل جدید هم به دنبال این هستند که تمامی جام های ممکن را درو کنند و فعلا قهرمانی در کامیونیتی شیلد، گام اول برای آن ها بوده است.

1471