6 روز تا بازی با استقلال؛ شمس آذر سرمربی ندارد!

6 روز تا بازی با استقلال؛ شمس آذر سرمربی ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم شگفتی‌ساز فصل گذشته لیگ برتر این روزها وضعیتی عجیب و غریب دارد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که تنها 6 روز تا اولین بازی تیم شمس آذر قزوین باقی مانده است اما این تیم در حال حاضر وضعیت عجیبی دارد و تنها تیم لیگ برتر است که هنوز سرمربی ندارد! ماجرا وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم اولین بازی این در فصل جدید مقابل تیم استقلال برگزار خواهد شد!

البته این طور نبود که شمس آذر بعد از پایان فصل بیست و سوم کلا مربی نداشته باشد. سعید دقیقی سرمربی سابق این تیم به بندر انزلی رفته بود تا هدایت ملوان را بر عهده بگیرد. مدیران باشگاه شمس آذر هم مازیار زارع سرمربی اسبق ملوان را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند.

این اتفاق تقریبا یک ماه قبل افتاد و شمس آذر تمرینات پیش فصل را که به منظور آماده سازی برای حضور در لیگ بیست و سوم برگزار شد زیر نظر مازیار زارع شروع کردند. در این مدت شمس آذر یک اردوی یک هفته‌ای در تهران و چند بازی تدارکاتی هم برگزار کرد.

اما یک هفته پیش ناگهان خبر رسید که مازیار از سرمربیگری شمس آذر استعفا داده است. کمی بعد مهرزاد نجفیان رییس هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین، عدم مطابقت در هدف‌گذاری را دلیل اصلی پایان کار مازیار زارع در این باشگاه دانست و گفت: «او شخصیتی بسیار شریف و کاربلد است اما نتوانست برنامه خودش را مطابق بودجه ما تنظیم کند و با اهداف ما فاصله داشت.»

دو روز بعد از استعفای مازیار زارع، خبر آمد که سعید دقیقی هم از هدایت ملوان استعفا داده است. زارع خیلی زود با ملوانی‌ها توافق کرد و هدایت این تیم را بر عهده گرفت. از همان موقع شایعه بازگشت دقیقی به شمس آذر هم مطرح شد اما دقیقی خودش این شایعه را تکذیب کرد.

به این ترتیب هنوز تکلیف نیمکت شمس آذر مشخص نشده است و این تیم در فاصله 6 روز مانده به اولین بازی‌اش در فصل جدید سرمربی ندارد. البته از یکی دو مربی به عنوان گزینه‌های احتمالی هدایت شمس آذر نام برده شده است اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

1359