رسمی؛ بازیکن اسبق بارسلونا به تیم ایتالیایی پیوست

رسمی؛ بازیکن اسبق بارسلونا به تیم ایتالیایی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - الکسیس سانچز به طور رسمی به تیم اودینزه در فوتبال ایتالیا پیوست و فصل پیش رو را در این تیم بازی خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی ، الکسیس سانچز فصل گذشته را در اینتر بازی می کرد. او با به پایان رسیدن قراردادش با اینتر تبدیل به یک بازیکن آزاد شده بود و حالا به عنوان یک بازیکن آزاد، با اودینزه قرارداد بسته است و راهی این تیم شده است. به نقل از فابریزیو رومانو، الکسیس سانچز یک قرارداد یک ساله با اودینزه به امضا رسانده است و به این ترتیب تنها همین فصل پیش رو را در اودینزه حضور خواهد داشت و باید دید که پس از آن چه اتفاقاتی رخ می دهد.

الکسیس سانچز بازیکنی است که بین سال های 2006 تا 2011 در خدمت تیم اودینزه بوده است و حالا به نوعی پس از سیزده سال دوباره به اودینزه برگشته است و باید دید که این بار اوضاع برایش به چه شکل پیش می رود. این بازیکن اهل کشور شیلی در حال حاضر سی و پنج سال سن دارد و ممکن است که پس از پایان قراردادش با اودینزه، از دنیای فوتبال به طور کلی خداحافظی کند.

الکسیس سانچز بازیکنی است که توانایی بازی در پست مهاجم و وینگر را دارد. او بین سال های 2011 تا 2014 در بارسلونا بازی می کرد.

1471