آماده‌تر از همیشه؛ فرشاد فرجی نظر گاریدو را جلب کرده است

آماده‌تر از همیشه؛ فرشاد فرجی نظر گاریدو را جلب کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- احتمال دارد در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر شاهد حضور فرشاد فرجی در ترکیب اصلی پرسپولیس باشیم.

به گزارش فوتبالی، یکی از بازیکنانی که قراردادش را در این پنجره نقل و انتقالاتی با پرسپولیس تمدید کرد فرشاد فرجی مدافع وسط این تیم بود. این اتفاق در حالی رخ داد که خیلی‌ها تصور می‌کردند فرجی به دلیل ترافیک زیاد در قلب دفاع پرسپولیس از این تیم برود. اما او برخلاف علی نعمتی تصمیم به ماندن گرفت.

فرشاد زمانی قراردادش را تمدید کرد که از حضور مرتضی پورعلی‌گنجی و محمد حسین کنعانی‌زادگان در پرسپولیس اطمینان داشت. چند روز بعد هم گئورگی گولسیانی قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد. به این ترتیب امسال هم پرسپولیس 4 مدافع میانی دارد. درست مثل پارسال. 

سال گذشته هم وضعیت همین بود و فرشاد فرجی بعد از این 3 نفر چهارمین انتخاب یحیی گل‌محمدی و اوسمار ویرا برای بازی در خط دفاعی بود. در این بین پارگی رباط صلیبی پورعلی‌گنجی وضعیت را کمی برای او بهتر کرد. مصدومیت‌های گاه و بیگاه گولسیانی و محرومیت‌های کنعانی‌زادگان باعث شد فرجی فرصت بازی کردن هم پیدا کند. 

او در مجموع در 16 بازی لیگ و 2 دو بازی جام حذفی برای پرسپولیس به زمین رفت که 8 بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی 90 دقیقه‌ای بود. مهم‌ترین بازی او در فصل گذشته بازی برگشت با استقلال بود. گولسیانی به دلیل مصدومیت و کنعانی‌زادگان به دلیل محرومیت دربی را از دست داده بودند و فرشاد فرجی در کنار علی نعمتی در آن مسابقه زوج میانی خط دفاع پرسپولیس را تشکیل دادند.

امسال هم وضعیت به همین شکل است. اما فرجی ظاهرا وضعیت بهتری نسبت سال قبل دارد. او در اغلب بازی‌های پیش‌فصل در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته و به نظر می‌رسد توانسته است نظر مساعد خوان کارلوس گاریدو را به خودش جلب کند.

 گفته می‌شود پورعلی‌گنجی هنوز به آمادگی صددرصدی برای حضور در مسابقات رسمی نرسیده است و احتمال دارد گاریدو برای استفاده از او ریسک نکند. آمادگی فرجی هم ممکن است شانس او را برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس حداقل در چند هفته ابتدایی بیشتر کند.

1359