پست اینستاگرامی امباپه پس از جلسه تمرینی رئال مادرید

پست اینستاگرامی امباپه پس از جلسه تمرینی رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه سه روز پیش بود که اولین جلسه تمرینی خود را در رئال مادرید انجام داد و حالا تمریناتش را در جمع مادریدی ها ادامه می دهد و خودش را برای شروع فصل جدید آماده می کند.

به گزارش فوتبالی ، بدون تردید کیلیان امباپه یکی از مهره های اصلی رئال مادرید در فصل جدید است و کارلو آنچلوتی هم حساب ویژه ای روی او باز کرده است و به همین دلیل این ستاره فرانسوی به خوبی خودش را باید آماده کند. امباپه در حال حاضر هم در تمرینات بدنسازی حضور دارد و هم این که در کار با توپ حاضر می شود.

کیلیان امباپه پس از جلسه تمرینی امروز رئال مادرید با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام  نوشت:" ما به کار ادامه می دهیم، زنده باد رئال مادرید "

رئال مادرید حدود هفت فصل تلاش کرد تا در نهایت موفق شد کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد و همین قضیه فشار ها را روی ستاره فرانسوی افزایش می دهد و این بازیکن باید بتواند در جمع مادریدی ها درخشان ظاهر شود چرا که در غیر این صورت انتقاد های زیادی را تحمل خواهد کرد. مراسم معارفه امباپه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با حضور حدود 75 هزار تماشاگر برگزار شد.

1471