عکس؛ اولین تمرین خرید جدید بارسلونا در این تیم

عکس؛ اولین تمرین خرید جدید بارسلونا در این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - دنی اولمو روز گذشته بود که به طور رسمی به بارسلونا پیوست و حالا دیگر به عنوان بازیکن جدید باشگاه بارسلونا، کار خودش را در جمع آبی و اناری ها شروع کرده است و تمرینات خود را در این باشگاه استارت زده است.

به گزارش فوتبالی ، دنی اولمو بازیکنی است که توانایی بازی در پست هافبک هجومی و همچنین وینگر را دارد. او در رقابت های یورو 2024 از عوامل اصلی قهرمانی تیم ملی اسپانیا بود و عملکرد خوبی در جمع لاروخا داشت. حالا هواداران بارسلونا امیدوارند که این بازیکن بتواند در ترکیب بارسلونا هم جا بیفتد و عملکرد درخشانی را از خودش نشان بدهد.

دنی اولمو در حال حاضر بیست و شش سال سن دارد. او بین سال های 2020 تا 2024 در آربی لایپزیش حضور داشت و حالا هم از این تیم آلمانی راهی بارسا شده است. گفته شده است که مدت زمان قرارداد او با بارسلونا شش ساله است. باشگاه بارسلونا همچنین رقم فسخی 500 میلیون یورویی برای این بازیکن قرار داده است.

این بازیکن اسپانیایی حالا امروز اولین جلسه تمرینی خود را در باشگاه بارسلونا انجام داده است و پا به توپ شده است. با توجه به این که او خرید جدید بارسلونا است، مورد توجه رسانه ها قرار دارد و عملکردش زیر نظر خواهد بود.

1471