پنج اسطوره محبوب پدیده برزیلی رئال مادرید با دو انتخاب عجیب

پنج اسطوره محبوب پدیده برزیلی رئال مادرید با دو انتخاب عجیب

پایگاه خبری فوتبالی - اندریک بازیکن 18 ساله تازه وارد رئال مادرید در مصاحبه ای پنج اسطوره محبوب دوران فوتبالش را انتخاب کرد که البته دو تا از انتخاب هایش عجیب به نظر می رسد.

به گزارش فوتبالی، اندریک تصمیم گرفت که وینیسیوس جونیور، جود بلینگام، کریستیانو رونالدو، فرانس پوشکاش و بابی چارلتون را در لیست خود قرار بدهد. از این جمع شاید انتخاب سه تای اول منطقی به نظر برسد چرا که به طور مثال، دو بازیکن برزیلی و انگلیسی، هم تیمی های جدیدش هستند و با این تعریف و تمجید می تواند به آنها کمی نان قرض بدهد و کریستیانو رونالدو نیز همچون لیونل مسی ستاره محبوب خیلی از بازیکنان سالهای اخیر است. 

اما دو انتخاب بعدی یعنی فرانس پوشکاش و بابی چارلتون به شدت عجیب به نظر می رسد. اسطوره انگلیسی 30 سال قبل از تولد اندریک به پایان فوتبالش رسید و پوشکاش اسطوره مجارستانی هم حدود چهار دهه قبل از تولد اندریک، فوتبالش را تمام کرد. از چارلتون و پوشکاش تصاویر بسیار محدود و بی کیفیتی در فضای مجازی وجود دارد و منطقی نیست که اندریک بازی این دو را دیده باشه و طرفدار آنها شده باشد!

اندریک در این تابستان با 25+35 میلیون یورو از پالمیراس به رئال مادرید آمده و امیدوار است که فصل درخشانی در برنابئو داشته باشد.

4125