رسمی؛ ستاره انگلیسی بورنموث به تاتنهام پیوست

رسمی؛ ستاره انگلیسی بورنموث به تاتنهام پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- دامینیک سولانکه مهاجم انگلیسی و ستاره فصل قبل تیم برونموث به تیم تاتنهام پیوست.

به گزارش فوتبالی، تیم تاتنهام به صورت رسمی از خرید گران قیمت و جدید خود، دامینیک سولانکه رونمایی کرد و مهاجم انگلیسی ۲۶ ساله سابق چلسی و لیورپول فصل پیشرو را زیر نظر آنژه پوستکوگلو آغاز خواهد کرد.

باشگاه تاتنهام برای جذب این مهاجم‌ مبلغ ۶۵ میلیون پوند به بورنموث پرداخت خواهد کرد. سولانکه با این انتقال به گران ترین خرید تاریخ باشگاه تاتنهام تبدیل شد. پیش از این تانگی اندومبه که ۶۳ میلیون پوند برای تاتنهام هزینه داشت به عنوان گران ترین خرید تاریخ این باشگاه لقب گرفته بود.

قرارداد سولانکه با تاتنهام نیز تا تابستان ۲۰۳۰ خواهد بود. تیم‌های دیگری نیز خواهان جذب این مهاجم بودند اما در نهایت تاتنهام به صورت جدی برای خرید او دست به کار شد.

دامینیک سولانکه در فصل گذشته برای تیم بورنموث در ۴۲ بازی در تمامی رقابت‌ها به میدان رفت و توانست آمار ۲۱ گل و ۴ پاس گل را ثبت کند. او یکی از مدعی‌ها برای حضور در تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های یورو بود اما در نهایت گرت ساوتگیت تصمیم گرفت ایوان تونی و اولی واتکینز را در کنار هری کین به اردوی سه شیرها ببرد.

با حضور ریچارلیسون، تیمو ورنر، هیونگ مین سون و حالا هم دامینیک سولانکه تیم تاتنهام خط حمله خطرناکی در فصل پیشرو خواهد داشت و باید دید می‌توانند بالاخره طلسم را بشکنند و یک جام قهرمانی را کسب کنند یا خیر.

۱۴۲۸