طلسم عجیب رئال مادرید؛ هشت مصدومیت رباط صلیبی در یک سال

طلسم عجیب رئال مادرید؛ هشت مصدومیت رباط صلیبی در یک سال

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بدترین انواع مصدومیت در فوتبال، مصدومیت رباط صلیبی است چرا که بازیکنان باید تحت عمل جراحی قرار بگیرند و حداقل هفت ماه از میادین دور باشند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در یک سال اخیر بارها و بارها با کابوس این مصدومیت مواجه شده است. ادر میلیتائو و تیبو کورتوا در شروع فصل گذشته دچار چنین مصدومیتی شدند و تا مقطع پایانی فصل از میادین دور بودند. هر دو بازیکن ریکاوری کرده اند. آلابا در ماه دسامبر دچار مصدومیت رباط صلیبی شد که با توجه به این که منیسکش هم درگیر شده، مدت ریکاوری او طولانی تر است و حداقل تا آبان از میادین دور خواهد بود. از سویی دو محصول اکادمی که به اردوی رئال مادرید در امریکا رفته بودند هم با مشکل مشابهی مواجه شدند: خوان مارتینز و سزار پالاسیوس.

پالاسیوس در نیمه دوم بازی رئال مادرید و میلان وارد زمین شد و تنها پس از هفت دقیقه به علت مصدومیت از زمین خارج شد  و به مادرید برگشت تا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. خوان مارتینز که در تور رئال در امریکا حضور داشت و در سن 16 سالگی با درخشش در خط دفاعی مورد توجه قرار گرفته بود هم با مصدومیت مشابهی مواجه شده است و او هم باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

اگر بخواهیم خارج از تیم بزرگسالان را هم در نظر بگیریم، مسونرو از آکادمی رئال به تازگی با مشکل مشابهی مواجه شد و در شروع تابستان تحت عمل جراحی قرار گرفت. از اعضای تیم زنان رئال مادرید هم کارولین ویر و کارلا کاماچو در شروع فصل گذشته با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شدند و فصل را از دست دادند!

4125