هافبک انگلیسی چلسی که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت

هافبک انگلیسی چلسی که در آستانه انتقال به بارسلونا قرار داشت

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در تابستان امسال تلاش زیادی کرد تا خط هافبک خود را مستحکم کند، اما با بازیکنان جوان این تیم در اردوی پیش فصل، هانسی فلیک به مدیران باشگاه اعلام کرد دیگر نیازی به خرید هافبک نیست.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بارسلونا در بازار نقل و انتقالات تابستانی، خرید یک هافبک کلاس جهانی و باکیفیت بود. در هفته‌های اخیر نام‌های زیادی در رسانه‌ها مطرح شد که در لیست خرید بارسلونا قرار دارند. آمادو اونانا، میکل مرینو و جاشوا کیمیش، از اصلی‌ترین گزینه‌های بارسا برای تقویت کمربند خط میانی بودند. اما در حال حاضر بازیکنی در این پست مورد توجه بارسلونا قرار ندارد.

به نقل از تونی خوانمارتی، خبرنگار نشریه اسپانیایی اسپورت، یکی از گزینه‌های برجسته بارسلونا برای پست هافبک کارنی چوکوومکا، هافبک انگلیسی و جوان چلسی بود. گفته می‌شود حتی مدیران بارسلونا و چلسی بر سر این انتقال به توافقات خوبی هم دست پیدا کردند. اما با توجه به اتفاقاتی که در اردوی پیش فصل آمریکا رقم خورد، هانسی فلیک و سران باشگاه ترجیح می‌دهند تابستان امسال هیچ هافبکی به خدمت نگیرند.

مارک کاسادو و مارک برنال در اردوی پیش فصل عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و حالا فلیک می‌خواهد در فصل پیش رو زمان بیشتری به این دو بازیکن جوان بدهد. سرمربی آلمانی بارسلونا نشان داده است که توجه خاصی به بازیکنان جوان بارسلونا دارد و به دلیل درخشش این ستاره‌های جوان، به مدیران باشگاه اعلام کرده است در چند پست نیازی به خرید ندارند. حالا باید دید آیا فلیک می‌تواند با این جوانان نتیجه بگیرد؟

1428