رسمی؛ گزینه نقل و انتقالاتی یوونتوس راهی وستهام شد

رسمی؛ گزینه نقل و انتقالاتی یوونتوس راهی وستهام شد

پایگاه خبری فوتبالی- ژان کلیر تودیبو، مدافع فرانسوی فصل گذشته باشگاه نیس که در آستانه انتقال به یوونتوس قرار داشت، ناگهان وستهام یونایتد وارد عمل شد و این بازیکن را از بانوی پیر هایجک کرد.

به گزارش فوتبالی، ژان کلیر تودیبو یکی از بازیکنانی بود که در تابستان امسال توسط چند تیم مورد بررسی قرار گرفت. در یک دوره منچستریونایتد نزدیک به جذب این بازیکن بود اما در نهایت مدیران شیاطین سرخ ترجیح دادند لنی یورو، هم‌وطن جوان تودیبو را به جای او به خدمت بگیرند. یوونتوس هم پس از شکست در خرید ریکاردو کالافیوری، به سراغ تودیبو رفت اما در نهایت این بازیکن ترجیح داد راهی لیگ برتر انگلیس و باشگاه وستهام یونایتد شود.

وستهام در فصل پیش رو با هدایت خولیان لوپتگی امید زیادی دارند تا در جمع تیم‌های بالانشین لیگ برتر انگلیس حضور داشته باشند. چکش‌ها در چند روز اخیر نیکلاس فولکروگ، مهاجم گلزن تیم ملی آلمان را هم به خدمت گرفته بودند. گیدو رودریگز، سامرویل و آرون ون بیساکا از دیگر بازیکنانی هستند که احتمالا فصل آینده پیراهن وستهام را به تن می‌کنند. با این شرایط باید گفت وستهام فصل آینده یک تیم خطرناک برای مدعیان قهرمانی خواهد بود.

از آن طرف اما یوونتوس پس از آن‌که رقابت برای خرید کالافیوری را به آرسنال باخت، حالا یک رقابت نقل و انتقالاتی دیگر را به یک تیم انگلیسی واگذار کرد. باید دید آیا بیانکونری در روزهای باقی مونده از پنجره نقل و انتقالات موفق به خرید مدافع جدید می‌شود یا تیاگو موتا با دارایی فعلی تیمش در خط دفاع ادامه می‌دهد. 

1428