المپیک 2024 پاریس| برد قاطعانه سلیمی در گام نخست

المپیک 2024 پاریس| برد قاطعانه سلیمی در گام نخست

پایگاه خبری فوتبالی- آرین سلیمی نماینده تکواندو ایران در المپیک 2024 پاریس، در نخستین مسابقه خود موفق به شکست حریف ازبکستانی شد.

به گزارش خبرنگار فوتبالی، سی و سومین دوره بازی های المپیک پاریس که با حضور ۱۲۴ تکواندوکار از ۶۰ کشور دنیا از روز ۱۷ مردادماه در کاخ «گرند پله» شهر پاریس آغاز شده و این رقابت ها امروز( شنبه ۲۰_مردادماه) به پایان خواهد رسید.

در چهارمین روز از مسابقات تکواندو و در وزن ۸۰+ کیلوگرم آرین سلیمی نماینده تیم ملی تکواندو مردان کشورمان در نخستین مبارزه به مصاف«نیکیتا رافالوویچ» نماینده کشور ازبکستان رفت.

این دیدار در راند اول با نتیجه ۸ بر ۲ به سود آرین سلیمی به پایان رسید. در راند دوم این دیدار سلیمی با اجرای تکنیک های متنوع و ضربات سر موفق شد گام نخست را محکم بردارد. این راند با نتیجه ۵ بر صفر به سود سلیمی تمام شد و نماینده کشورمان به دور دوم راه یافت

لازم به ذکر است، پیش از این مبینا نعمت زاده در وزن ۴۹- کیلوگرم مدال برنز، ناهید کیانی در وزن ۵۷ -کیلوگرم مدال نقره و مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم در بخش مردان مدال نقره المپیک پاریس را کسب کردند.

 امروز (شنبه ۲۰_مردادماه ۱۴۰۳) آرین سلیمی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم به عنوان آخرین نماینده تکواندو ایران به روی شیاپ چانگ رفت.

1999