تغییر جالبی که پیراهن منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی خواهد داشت

تغییر جالبی که پیراهن منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی خواهد داشت

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد برای اولین بار در تاریخش در بازیهای رسمی قرار است که با اسپانسر پشت پیراهن بازی کند.

به گزارش فوتبالی، تبلیغات یکی از محصولات شرکت مایکروسافت قرار است که در بازی سوپرجام انگلیس در ورزشگاه ومبلی پشت پیراهن منچستریونایتد برود.  البته این تبلیغ قرار نیست که در بازیهای لیگ انگلیس یا لیگ اروپا در پشت پیراهن شیاطین سرخ قرار بگیرد اما در تورنمنت هایی نظیر جام حذفی، جام اتحادیه، سوپرلیگ زنان یا جام خیریه از ان استفاده خواهد شد. 

یونایتد اخیرا قراردادی را با شرکت اسنپ دراگون امضا کرده است که یکی از زیرمجموعه های شرکت "کوالکوم" است که در حوزه تکنولوژی فعالیت می کند. تبلیغ این پیراهن در پایان فصل جاری در جلوی پیراهن یونایتد قرار می گیرد. آنها سالی 75 میلیون یورو برای تبلیغات روی پیراهن تیم های مردان و زنان یونایتد و تیم های آکادمی می پردازند. 

این قرارداد قابلیت تمدید برای دو فصل بیشتر را خواهد داشت که در سال 2027 در موردش تصمیم گیری می شود. در واقع اسنپ دراگون قرار است که برای پنج سال مجموعا 375 میلیون یورو به یونایتد بپردازد.  کوالکوم در زمینه تولید چیپ ها و پردازنده ها فعالیت می کند که محصولات این شرکت مجموعا در سه میلیارد تلفن هوشمند، رایانه خانگی، واقعیت مجازی و خودرو در سراسر دنیا نصب شده اند. 

البته یونایتد در طول پیش فصل از تبلیغ این شرکت پشت پیراهنش استفاده می کرد اما برای اولین بار در بازیهای رسمی نیز از این تبلیغ استفاده می شود. 

4125