«راموس جدید» رئال مادرید با فصل پیش رو وداع کرد!

«راموس جدید» رئال مادرید با فصل پیش رو وداع کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در فصل گذشته در تیم بزرگسالان با مشکل مصدومیت رباط صلیبی مواجه شد و حالا این کابوس به رده های پایه کشیده شده است!

به گزارش فوتبالی، خوان مارتینز مدافع 16 ساله آکادمی رئال مادرید در هفته های اخیر شهرت قابل توجهی را کسب کرده بود. شباهت مدل موی این بازیکن به دوران جوانی سرجیو راموس و البته عملکرد خوبش در تمرینات و تور پیش فصل باعث شده بود تا هواداران امید زیادی را به او داشته باشند اما حالا این بازیکن با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. در حقیقت خوان مارتینز حداقل هفت ماه از میادین دور خواهد بود و می توان گفت که با فصل پیش رو را از دست داده است!

عملکرد خوان مارتینز در تمرینات رئال به حدی خوب بود که مدیران رئال تصمیم گرفته بودند که قراردادش را تمدید کنند و مبلغ فسخ قراردادش را افزایش بدهند تا مانع از جدایی او شوند اما حالا این بازیکن با یک شوک بزرگ مواجه شده است و باید مدت زیادی از میادین دور باشد.

پیش از این سزار پالاسیوس و مسونرو دو بازیکن دیگر از آکادمی رئال با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده بودند. در فصل گذشته نیز مصدومیت های کورتوا، میلیتائو و رودیگر باعث شده بود که آنچلوتی دچار مشکل شود.

4125