گواردیولا پیش از دیدار با منچستریونایتد: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

گواردیولا پیش از دیدار با منچستریونایتد: فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی خاطرنشان کرد که شاگردانش برای کسب قهرمانی در کامیونیتی شیلد به مصاف منچستریونایتد خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، عصر روز شنبه، تیم های منچسترسیتی و منچستریونایتد، دیدار کامیونیتی شیلد را در ورزشگاه ومبلی برگزار خواهند کرد. این مسابقه بین قهرمان لیگ برتر انگلیس و جام حذفی برگزار می شود و در حقیقت، این دو تیم در فینال اف ای کاپ نیز به مصاف هم رفتند که با پیروزی شیاطین سرخ به پایان رسید و حالا گواردیولا می خواهد انتقام آن شکست را بگیرد.

سرمربی سابق بارسلونا و بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از بازی گفت: "بازی مهمی است، یک فینال مقابل منچستریونایتد. مهم این است که قدم به قدم جلو برویم و قدرت خود را باز یابیم. بیشتر بازیکنان ما در تورنمنت یورو و کوپا آمه ریکا شرکت داشتند و حالا بعد از گذراندن تعطیلات به تیم اضافه شده اند. البته ما هنوز رودری، فیل فودن، کایل واکر و جان استونز را در اختیار نداریم و آن ها هفته آینده به تمرینات تیم بازخواهند گشت. اما فینال مقابل منچستریونایتد یک بازی مهم برای دیگر بازیکنان است و آن ها فرصت خیلی خوبی دارند. ما فقط برای قهرمانی پا به میدان خواهیم گذاشت."

4416