خداحافظی گواردیولا با ستاره آرژانتینی منچسترسیتی

خداحافظی گواردیولا با ستاره آرژانتینی منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی می گوید چیزهای زیادی از خولیان آلوارز یاد گرفته و برای ستاره آرژانتینی در اتلتیکو مادرید آرزوی موفقیت می کند. 

به گزارش فوتبالی، در ابتدای فصل 2023-24، ارلینگ هالند به خاطر مصدومیت حضور نداشت، اما خولیان آلوارز به خوبی جای خالی غول نروژی را پر کرد و ستاره 24 ساله در تمامی مسابقات روی 32 گل تاثیر گذاشت. اما حالا آلوارز قرار است به اتلتیکو مادرید بپیوندد به امید آن که زیر نظر دیگو سیمئونه فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشد. 

به نقل از سایت گل، گواردیولا به وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: "اول از همه می خواهم به خولیان تبریک بگویم، ما در کنار هم همه چیز بردیم، مشارکت او استثنایی بود. تمامی اعضای تیم او را به خاطر رفتارش دوست داشتند، اما حالا او می خواهد برود و چالش جدیدی امتحان کند. اتلتیکو باشگاه بزرگی است. اگر او می خواهد برود، مشکلی با آن ندارم. برایش بهترین ها را آرزو می کنم.من چیزهای زیادی از او یاد گرفتم، امیدوارم بتواند به چیزی که می خواهد برسد. در حقیقت واقعاً نمی دانم چرا رفت، فقط به من گفت چالش جدیدی می خواهد و باید این کار را انجام دهد. در فصل گذشته او خیلی بازی کرد، اما در لحظات مهم نیمکت نشین بود. اما حالا همه چیز تمام شده و او دیگر در سیتی خوشحال نبود و می خواست برود."

4416