رسمی؛ دنی اولمو به بارسلونا پیوست

رسمی؛ دنی اولمو به بارسلونا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- دنی اولمو، وینگر سابق باشگاه آربی لایپزیش با عقد قراردادی به صورت رسمی به بارسلونا پیوست و بار دیگر به باشگاه دوران کودکی خود بازگشت.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا پس از کش‌وقوس‌های فراوان، سرانجام عصر امروز به صورت رسمی دنی اولمو، ستاره تیم ملی اسپانیا در رقابت‌های یورو 2024 را به خدمت گرفتند. مذاکرات میان دو باشگاه برای امضای قرارداد چندین هفته به طول انجامید و حالا اولمو به صورت رسمی به بارسلونا پیوست.

این بازیکن مورد توجه چند باشگاه از جمله بایرن مونیخ و منچسترسیتی هم قرار داشت، اما در نهایت راهی بارسلونا شد، باشگاهی که در آکادمی آن پرورش یافته بود. اولمو زمانی که در دینامو زاگرب کرواسی بازی می‌کرد هم در آستانه پیوستن به بارسلونا قرار داشت، اما در آن زمان به آربی لایپزیش پیوست تا بازگشتش به بارسلونا به زمان دیگری موکول شود.

اولمو در حالی توسط بارسلونا خریداری شد که گزینه اصلی مدیران این باشگاه نیکو ویلیامز بود، اما پس از آن‌که ویلیامز تصمیم گرفت در اتلتیک بیلبائو بماند، مدیران بارسا به روند انتقال اولمو سرعت بخشیدند. هرچند که شنیده می‌شود امکان دارد مدیران بارسا دوباره برای خرید نیکو ویلیامز اقدام کنند و هنوز به صورت کامل ناامید نشده‌اند. 

حالا باید دید آیا دنی اولمو می‌تواند در پیراهن بارسلونا خوش بدرخشد یا خیر؟

1428