رسمی؛ دروازه‌بان اسبق منچستریونایتد به فیورنتینا پیوست

رسمی؛ دروازه‌بان اسبق منچستریونایتد به فیورنتینا پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - داوید دخیا پس از چهارده ماه دوری از فوتبال بالاخره با یک باشگاه قرارداد بست و به فیورنتینا ملحق شد. 

به گزارش فوتبالی، این دروازه بان اسپانیایی از زمان ترک منچستریونایتد بدون تیم بود و در این مدت پیشنهادهای مختلفی به خصوص از لیگ عربستان را ترک کرده بود. حالا فیورنتینا اعلام کرده است که دخیا وارد توسکانی شده است تا قرارداد جدیدش را به امضا برساند و بدین ترتیب دوران جدیدی را در ورزشگاه آرتمیو فرانکی آغاز خواهد کرد. 

دخیا با فیورنتینا قراردادی یک ساله را به امضا می رساند که این قرارداد، قابلیت تمدید برای یک فصل بیشتر را دارد. دروازه بان اسپانیایی در یک سال اخیر پیشنهادهایی از لالیگا، عربستان و لیگ انگلیس دریافت کرده بود اما  در نهایت تصمیم گرفت که به فیورنتینا ملحق شود و فوتبالش را در لیگ ایتالیا ادامه بدهد.

دخیا در دوازده سال حضور در منچستریونایتد به اسطوره این تیم تبدیل شد و عملکرد ضعیف آندره اونانا در فصل گذشته باعث شده بود تا هواداران یونایتد از این که مدیران تیمشان قرارداد دخیا را تمدید نکرده بودند، ابراز دلخوری کنند.

در هر صورت باید دید که دخیا پس از چهارده ماه غیبت از میادین فوتبال با چه شرایطی به فوتبال برمی گردد. او قید پیشنهادهای نجومی عربستانی ها را زد تا در سطح اول به فوتبال ادامه بدهد.

4125