ارزیابی هانسی فلیک از اردوی پیش فصل بارسلونا چگونه است؟

ارزیابی هانسی فلیک از اردوی پیش فصل بارسلونا چگونه است؟

پایگاه خبری فوتبالی- پس از پایان یافتن اردوی پیش فصل بارسلونا در کشور آمریکا و برگزاری سه مسابقه، هانسی فلیک توانست به شناخت نسبی از بازیکنان تیمش برسد و حالا باید درباره آینده آن‌ها تصمیم‌گیری کند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در رقابت‌های اردوی پیش فصل در کشور آمریکا سه مسابقه برگزار کرد که حاصلش دو تساوی و یک پیروزی بود. آن‌ها در گام نخست مقابل منچسترسیتی با تساوی 2-2 متوقف شدند اما توانستند در ضربات پنالتی از سد آبی‌های شهر منچستر عبور کنند. در بازی دوم، شاگردان هانسی فلیک در برابر رئال مادرید قرار گرفتند که در نهایت موفق شدند با نتیجه 2-1 کهکشانی‌ها را شکست دهند. در سومین و آخرین بازی بارسا در اردوی آمریکا، این تیم مقابل میلان به میدان رفت که این مسابقه نیز مانند بازی اول، با تساوی 2-2 به پایان رسید اما این بار بارسایی‌ها در ضربات پنالتی مغلوب شدند.

حالا بارسلونا به اسپانیا برگشته و برای شروع فصل جدید آماده می‌شود. البته آن‌ها در ابتدا بایستی روز دوشنبه در جام خوان گامپر مقابل موناکو قرار بگیرند. به نقل از خوانمارتی، هانسی فلیک پس از پایان اردوی آمریکا درباره آینده بازیکنان جوان تیمش به نتیجه رسید.

او از عملکرد دو هافبک جوان تیمش، یعنی مارک برنال و مارک کاسادو رضایت دارد و دیگر نمی‌خواهد باشگاه با هافبک جدیدی قرارداد ببندد. همچنین اریک گارسیا و اینیگو مارتینز او را متقاعد کردند. جرارد مارتین از نظر فلیک می‌تواند نیمکت‌نشین مطمئنی برای الخاندرو بالده باشد. اما این سرمربی آلمانی چندان به بازی خولیان آرائوخو اعتقاد ندارد و احتمالا این مدافع مکزیکی از جمع آبی و اناری‌ها جدا شود.

1428