مدافعان چپ مدعیان؛ خوشبختی نکونام، نداریِ گاریدو!

مدافعان چپ مدعیان؛ خوشبختی نکونام، نداریِ گاریدو!

پایگاه خبری فوتبالی - استقلال با در اختیار داشتن دو مدافع چپ نامی، دست بازتری نسبت به سایر مدعیان دارد.

به گزارش فوتبالی، در فاصله یک هفته تا آغاز بازی های لیگ برتر، به صورت پست به دست به بررسی اسکواد تیم‌های مدعی لیگ پرداخته‌ایم و این بار نوبت به پست دفاع چپ رسیده است. پستی که استقلال دو بازیکن سرشناس را در اختیار دارد، تراکتور و سپاهان هر کدام یک بازیکن نسبتاً مطمئن دارند و پرسپولیس هم در به در دنبال عطیه‌الله مراکشی است!

جلالی و زکی‌پور؛ خوشبختی نکونام بین مدعیان

استقلال با توجه به احتمال سرباز شدن ابوالفضل جلالی، سراغ مدافع چپ فصل گذشته سپاهان رفت و میلاد زکی‌پور مدافع فصل پیش طلایی پوشان را در اختیار گرفت تا او جانشین جلالی‌ شود اما جلالی توانست مشکلش‌ را حل کرده و به استقلال برگردد و حالا جواد نکونام دو مدافع چپ آماده در اختیار دارد و از این بابت خیال راحت‌تری نسبت به همتایان خود در پرسپولیس، تراکتور و سپاهان دارد.

گاریدو درگیر فقدان مدافع چپ؛ در به در دنبال عطیه‌الله!

شاید خوان گاریدو تنها سرمربی بین چهار تیم مدعی است که دستش در این پست از همه خالی‌تر است. محمدمهدی احمدی تنها دفاع چپ تخصصی سرخ پوشان تهرانی است و البته وحید امیری هم توانایی بازی در این پست را دارپ. البته قرمزها سخت به دنبال جذب یحیی عطیه‌الله دفاع چپ مراکشی هستند اما هنوز این علاقه به جایی نرسیده و صحبت از منتفی شدن حضور این بازیکن در پرسپولیس است و شاید قرمزها مجبور شوند دنبال گزینه دیگری بروند.

تراکتور و ترکیب نادری و یک جوان تبریزی

تنها پست دفاعی تراکتور که درگیر تغییرات نشده، پست مدافع چپ است.‌ پستی که همانند فصل گذشته، محمد نادری و سعید کریم‌آذر در آن حضور دارند. نادری مدافع اصلی اسکوچیچ خواهد بود که البته کم مصدوم نمی‌شود و جانشین جوان وی هم در بازی های بزرگ همانند فصل گذشته مقابل پرسپولیس نشان داده چندان مطمئن نیست اما در صورتی که نادری آماده بازی باشد، دراگان مشکلی در این پست نخواهد داشت.

سپاهان؛ خرید جدید کار را در می‌آورد؟

با جدایی میلاد زکی‌پور، سپاهان سراغ مدافع چپ شمس‌آذر قزوین رفت و حسین گودرزی را به خدمت گرفت و جالب اینکه مورایس جانشینی هم برای این بازیکن در نیمکت ندارد مگر اینکه بخواهد از آریا یوسفی در این پست استفاده کند. بازیکنان تازه خریداری شده سپاهان در بازی برابر شباب الاهلی با انتقاداتی مواجه بودند و باید دید گودرزی قادر به رفع نگرانی طلایی‌ها در این پست خواهد شد یا نه.

1997