نظر جالب ژابی آلونسو در مورد سرمربی آرتتا: یک حیوان رقابتی!

نظر جالب ژابی آلونسو در مورد سرمربی آرتتا: یک حیوان رقابتی!

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو سرمربی بایر لورکوزن به تمجید از میکل آرتتا سرمربی آرسنال پرداخت و او را یک حیوان رقابتی خطاب کرد.

به گزارش فوتبالی، در یک بازی دوستانه، آرسنال و بایر لورکوزن در ورزشگاه امارات به مصاف هم رفتند که در نهایت، توپچی ها با نتیجه چهار بر یک به پیروزی رسیدند. الکساندر زینچنکو، لئاندرو تروسارد، گابریل ژسوس و کای هاورتز برای آرسنال گلزنی کردند. 

به نقل از سایت گل، ژابی آلونسو در فصل 2023-24 عملکرد خیره کننده ای با لورکوزن داشت و توانست بدون شکست خوردن، قهرمان بوندس لیگا شود و به فینال لیگ اروپا برسد. او حالا در تمجید از آرتتا گفت: "او فوق العاده رقابتی است. او همیشه مثل یک حیوان رقابت کرده. شما می توانید ببینید که او چه پروژه بزرگی را قبول کرده و به اینجا رسانده است. می توانید ببینید که او همیشه می خواهد ببرد و همیشه خودش را آماده می کند. یک نتیجه ای است که از تصمیم های زیاد گرفته شده و حالا آرسنال را به اینجا رسانده است."

توپچی ها در آخرین بازی پیش فصل خود در جام امارات به مصاف لیون فرانسه خواهد رفت و سپس خودش را برای بازی اول در لیگ برتر انگلیس مقابل ولورهمپتون آماده خواهد کرد. آرسنال در دو فصل گذشته نایب قهرمان شد.

4416