طعنه رئیس بایرن مونیخ به توخل

طعنه رئیس بایرن مونیخ به توخل

پایگاه خبری فوتبالی - اولی هوینس رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ ضمن تمجید از وینسنت کمپانی، به توماس توخل، سرمربی سابق این تیم کنایه انداخت.

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ بود که در کمال ناباوری، کورس قهرمانی را به بایر لورکوزن در بوندس لیگا باخت تا از سمتش اخراج شود و حالا وینسنت کمپانی بلژیکی، سرمربی سابق برنلی به عنوان جانشین توخل انتخاب شد. هوینس مدعی است کمپانی می تواند باواریایی ها را به جایگاه گذشته خود در فوتبال آلمان و اروپا بازگرداند.

به نقل از سایت گل، هوینس به خبرنگاران گفت: "من کاملاً مطمئن هستم و شک ندارم که در سال بعد، دوباره قهرمان بوندس لیگا خواهیم شد. اگر ما بتوانیم فوتبال خودمان را بازی کنیم و بازی هایی که با نتیجه دو بر صفر جلو هستیم را از دست ندهیم، مثل بازی با هایدنهایم و هوفنهایم، شرایط تغییر خواهد کرد. بازیکنانی که فصل گذشته قهرمان نشدند، حالا بسیار عصبانی هستند. من در این مدت با شخصیت و کار کمپانی آشنا شدم و به نظرم این مربی بود که می خواستیم. در کل، منظورم را به همه رساندم و به نظر می رسد زیر نظر توخل، کار زیادی انجام نداده بودیم."

بایرن مونیخ در روز شنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف تاتنهام خواهد رفت.

4416