کیمیا علیزاده برنزی شد/ دومین مدال با دومین پرچم

کیمیا علیزاده برنزی شد/ دومین مدال با دومین پرچم

پایگاه خبری فوتبالی- کیمیا علیزاده برای دومین بار صاحب مدال برنز المپیک شد.

به گزارش فوتبالی، کیمیا علیزاده که ظهر روز گذشته و در پیکار خود با ناهید کیانی شکست خورد و از رسیدن به فینال مسابقات بازماند با صعود کیانی به دیدار نهایی توانست به جدول شانس مجددها بازگردد و باشکست دادن رقبای خود توانست به مدال برنز مسابقات دست پیدا کند. او برای دومین بار به مدال برنز المپیک رسید. علیزاده در المپیک 2016 ریو، برای ایران بازی کرد و توانست به مدال برنز برسد اما دیشب او با پرچم بلغارستان به مدال برنز مهمترین آوردگاه ورزشی جهان رسید. 

کیمیا علیزاده با شکست دادن رقبای تونسی و چینی خود که هر دو مغلوب ناهید کیانی شده بودند توانست به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند. 

علیزاده در این دوره از مسابقات به عنوان نماینده بلغارستان در المپیک شرکت کرد و توانست چهارمین مدال این کشور را به ارمغان بیاورد. بلغارها با یک طلا و سه برنز در رده چهل و هشتم جدول توزیع مدال‌های المپیک 2024 پاریس قرار دارند. البته علیزاده این مدال را مدیون دوست قدیمی اش ناهید کیانی است، چرا که اگر او به فینال نمی رسید، کیمیا هم نمی توانست شانس گرفتن مدال داشته باشد. اتفاقی که در المپیک 2020 توکیو به صورت عکس نیفتاد. کیانی از علیزاده شکست خورد اما آن زمان علیزاده نتوانست به فینال صعود کند تا کیانی برای گرفتن برنز، شانس داشته باشد.

9098