اوساسونا برای انتقال مهاجم بایرن مونیخ به لالیگا به توافق رسید

اوساسونا برای انتقال مهاجم بایرن مونیخ به لالیگا به توافق رسید

پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ با اوساسونا بر سر انتقال قرضی وینگر اسپانیایی خود به توافق رسید.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای اسپورت‌ باشگاه بایرن مونیخ بر سر انتقال قرضی برایان زاراگوزا مهاجم اسپانیایی خود به ارزشی کمتر از یک میلیون یورو و بدون بند خرید اجباری یا اختیاری به تیم اوساسونا، با این باشگاه حاضر در لالیگا به توافق کامل دست یافته است و اکنون تنها تصمیم نهایی برایان زاراگوزا برای نهایی شدن این انتقال باقی مانده است.

اوساسونا از هفته گذشته در حال پیشروی برای هایجک کردن انتقال قرضی برایان زاراگوزا از بایرن مونیخ به والنسیا بود و بالاخره در این امر موفق شد. بر اساس همین خبر اوساسونا همچنان در حال مذاکره مستقیم با بایرن مونیخ بود و شانس بسیار خوبی برای دستیابی به توافق در مورد انتقال قرضی یکساله بدون گزینه خرید به علاوه هزینه انتقال قرضی و البته پوشش دادن بخش بزرگی از حقوق سالیانه ۴ الی ۵ میلیون یورویی بازیکن در بایرن مونیخ، دارد.

بایرن مونیخ اکنون روی چهار بازیکنی که میخواهد به فروش متمرکز شده است که شامل ماتیاس ده لیخت، نوصیر مزراوی، برایان زاراگوزا به صورت قرضی و کینگزلی کومان له صورت قرضی با بند خرید یا فروش دائم خواهد بود و در حال حاضر انتظار می رود کاندیداهای دیگر برای فروش در تیم باقی بمانند.


۱۰۰۹