عکس؛ وقتی رونالدو در یک بازی پنج گل زد و یک پاس‌گل داد

عکس؛ وقتی رونالدو در یک بازی پنج گل زد و یک پاس‌گل داد

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو به طور کلی در دوران حرفه ای خود دو بار توانسته است در یک بازی پنج بار دروازه حریف را باز کند و پنج بار گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی ، در فصل ۲۰۱۵/۱۶ بود که کریستیانو رونالدو برای بار دوم در دوران حرفه ای خود توانست در یک بازی پنج گل به ثمر برساند.

در هفته سوم از رقابت های لالیگا ۲۰۱۵/۱۶ ، رئال مادرید در خانه حریف به مصاف اسپانیول رفت. در آن دیدار رئال مادرید موفق شد با نتیجه شش بر صفر اسپانیول را شکست بدهد. پنج گل از گل های مادریدی ها را در آن بازی کریستیانو رونالدو به ثمر رساند. گل دیگر را کریم بنزما وارد دروازه اسپانیول کرد. جالب این که گلی که توسط کریم بنزما زده شد، پاس گل آن را کریستیانو رونالدو داده بود.

در آن زمان رافائل بنیتز سرمربی رئال مادرید بود. او به جای کارلو آنچلوتی هدایت مادریدی ها را در دست گرفته بود و دوران ناکامی در جمع مادریدی ها داشت و در نهایت در نیم فصل اخراج شد و جای خود را به زین الدین زیدان داد.

اولین باری که کریستیانو رونالدو در یک بازی پنج گل زده بود، به فصل ۲۰۱۴/۱۵ بر می گشت؛ جایی که رئال مادرید با نتیجه ۹ بر ۱ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو موفق شد گرانادا را شکست بدهد.

1470