آینده هافبک باتجربه و آلمانی بارسلونا مشخص شد

آینده هافبک باتجربه و آلمانی بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی خط هافبک بارسلونا که گفته می‌شد ممکن است در تابستان امسال فروخته شود، حالا شنیده می‌شود که می‌خواهد همچنان به کار در بارسلونا ادامه دهد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا برای بهبود شرایط اقتصادی و خرید بازیکنان مدنظر خود، به دنبال فروش یکی از ستاره‌های خود بودند. یکی از بازیکنانی که در لیست فروش احتمالی قرار داشت، ایلکای گوندوغان، هافبک آلمانی بارسایی‌ها بود. او فصل گذشته عملکرد درخشانی در مرکز میدان برای بارسلونا داشت، اما به دلیل شرایط سنی این بازیکن ممکن بود به فروش گذاشته شود.

اما حالا شنیده می‌شود که این بازیکن به ماندن در بارسلونا نزدیک‌تر است. با وجود این‌که دنی اولمو در آستانه انتقال به بارسا قرار دارد و ممکن است جایگاه گوندوغان در ترکیب ثابت به خطر بیافتد؛ اما او می‌خواهد در تیم اسپانیایی بماند و از رقابت با دنی اولمو نمی‌ترسد.

ایلهان گوندوغان، عمو و مدیر برنامه‌های ایلکای گوندوغان در خصوص شرایط این بازیکن گفت: «چند باشگاه برای جذب ایلکای ابراز تمایل کردند اما او مشتاق ادامه دادن با بارسلونا است. او می‌خواهد در بارسا بماند و می‌خواهد به این باشگاه کمک کند تا به اهداف خود برسد.»

به نقل از پل بالوس، خبرنگار نشریه اتلتیک، مدیران بارسا تصمیم دارند با نزدیکان گوندوغان صحبت کنند تا از وضعیت او مطلع شوند. شواهد نشان می‌دهند که این هافبک آلمانی در بارسلونا راحت است و تمایلی به جدایی ندارد.

1428