رسمی؛ مدافع اسبق رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شد

رسمی؛ مدافع اسبق رئال مادرید از فوتبال بازنشسته شد

پایگاه خبری فوتبالی - فوتبال پرتغال یکی از مهمترین بازیکنان تاریخش  را از دست داد.

به گزارش فوتبالی، په په مدافع اسطوره ای پرتغال در سن 41 سالگی از فوتبال اعلام بازنشستگی کرد. این بازیکن در پیامی ویدیویی اعلام کرد که بازنشسته شده است. 

په په در سن 41 سالگی همچنان عملکرد فوق العاده ای را از خود ارائه می داد و در یورو نیز خوش درخشید. او در کلیپی 33 دقیقه ای بازنشستگی خود از فوتبال را اعلام کرد. 

په په دوست داشت که در پورتو بماند اما حمایتش از نامزد شکست خورده انتخابات ریاست پورتو باعث شد تا مدیران جدید این باشگاه تصمیم بگیرند که او را کنار بگذارند آن هم در حالی که این بازیکن، نمایش خوبی از خود ارائه داده بود.

شایعاتی در مورد پیوستن په په به لیگ های آمریکا، عربستان، ترکیه یا برزیل وجود داشت اما در نهایت این بازیکن پس از 22 سال فوتبال بازی کردن تصمیم گرفت که کفش هایش را بیاویزد.

او در برزیل متولد شد اما  مسیر فوتبالی او با باشگاه ماریتیمو  شکل گرفت. او پس از درخشش در پورتو راهی رئال مادرید شد و ده سال درخشان را در رئال مادرید داشت. په په در سال 2017 پس از سومین قهرمانی اروپایی خود، با اتمام قراردادش مجبور شد که از رئال مادرید جدا شود و به پورتو برگشت که در هفت سال اخیر در همین تیم حضور داشت.

4125